Bravo tata! s-au spart niste motoare pentru asta, dar asa-i in tenis. Ai terminat pe 9, iei 2 puncte. Fara gluma, astea 2 puncte mai pot tine echipa cel putin 1 an in F1, ceea ce e pozitiv. Sper ca si Caterham sa sparga gheata.
Un turbocompresor normal face necesara "aducerea" conductelor de admisie si evacuare spre el, deci o lungire a acestora, implicit si pierderi de presiune. Interesanta explicatia qwerty cu folosirea unui motor electric pentru accelerarea rotorului turbocompresorului. Intradevar, daca are un ax mai lung, se poate amplasa un astfel de motor. S-ar putea ca aceasta solutie de folosire a energiei recuperate sa fie mai eficienta, dar si mai simpla.Bravo Mercedes!
O regula tampita, comisarii gasindu-si de lucru pe o chestie care nu intereseaza nici intrecerea, nici securitatea, asa cum s-ar parea. Sub steag galben nu ai voie sa depasesti si nu am vazut ca, sub steag galben, daca un concurent forteaza sa se intample vreun accident semnificativ.. Ma gandesc la faptul ca putem vedea cursa, apoi apar comisarii care dicteaza un clasament nou. Ca X a depasit 100 kg/h, iar Y nu a incetinit de ajuns. Daca aceste reguli nu pot fi urmarite in timp real, atunci pot apare probleme in clasament si discutii ca regulile sunt aplicate "politic".
RBR a gresit grav ca a pus pe masini debitmetre proprii, neomologate de FIA. Va fi greu ca FIA sa-si dea cu stangu-n dreptu' la procesul pe care tot ei il vor judeca. Practic boardul FIA ar trebui sa sanctioneze dur departamentul sau tehnic pentru ca nu au rezolvat corect problema.Totusi, ma mira valoarea debitului. De vreme ce masinile trebuie sa consume max 100 kg de combustibil intr-o cursa (care are cam 1h si 30 min - Rossberg a castigat in 1h 32 min), dintr-o impartire simpla ar rezulta un debit de max 67 kg de combustibil pe ora.
Ultimele comentarii
152 in total