Depinde ce contract are cu BrawnGP. Bar se imbata cu apa rece ca Brawn il va tine. Brawn a confirmat ca are cea mai buna masina (cine il credea?), dar acum are nevoie de bani, motor si un pilot care sa fie, cel putin, de valoarea lui But. Bar nu poate aduce nimic si termina cursele din ce in ce mai in spate, asa ca nu-l poate tine la BrawnGP decat un contract beton.
sper ca fia sa scape anul acesta de mosley sau de altii care se baga in seama degeaba. acestia ar trebui sa se gandeasca si ca orice avantaj tehnic pe il poate avea o echipa nu se poate aplica imediat, el trebuie adaptat masinii. in plus, ce s-ar intampla daca o echipa declara un buget mic, primeste niste avantaje, si apoi cheltuie mai mult? Se ajunge la circ, arbitraje la fia si chiar procese. e bine ca fia sa se limiteze numai la regulile tehnice si sa lase echipele sa se descurce dpdv al managementului sau marketingului, cu atat mai mult cu cat au personal bine calificat pentru asta. pe nimeni nu pacaleste aceasta "grija" a lui mosley pt formula 1; este de fapt grija pt scaunul lui care se clatina. sa ne lase!
"FIA incurajeaza construirea unor motoare cu un consum redus". Cum se va putea face asta cu cheltuieli mici de cercetare si "inghetari" ale motoarelor? Cum se va aplica regula cu bugetul maxim de 40 mil lire? Spectacolul se va muta de pe pista la FIA. "Baietii" sunt bagati prea mult in seama. Bugetele se micsorau oricum, si fara decizia FIA. Cat despre aparitia unor noi echipe, daca acestea vor fi de calibrul multmediatizatei Lola, mai bine lipsa.
Analiza pe care ai facut-o tine seama numai de cantitatea de combustibil. Ar fi trebuit sa se aiba in vedere si pilotul. Eu cred ca un Ham, Vet, Alo sau Rai poate face o diferenta de 0,3 - 0,5 sec in calificari in comparatie cu But sau Bar.
Ultimele comentarii
152 in total