Cat priveste valoarea de 46g, aceasta e masurata de un aparat si se refera la acesta. Daca aparatul s-a izbit de perete atunci deceleratia a fost enorma, spatiul in care aceasta deceleratie a avut loc fiind mic. In schimb, cockpitul pilotului, la impact, se deformeaza, acest fapt facand ca decelerarea sa se desfasoare intr-un spatiu mai mare. Deci, decelerarea simtita de pilot e mult mai mica decat cea masurata de aparat.
Arrivabene are dreptate si vrea sa-si forteze pilotii acum, mai ales ca Ham are probleme. Stie ca pilotii lui pot da mai mult si-i pot intrece pe cei de la Mercedes. Cred ca si pe cei din echipa tehnica ii indeamna la fel. Ferrari trebuie sa se bata pentru victorie! Chestia ca masina nu e destul de asa si pe dincolo nu mai merge cu Arrivabene. Toti trebuie sa traga tare, iar sezonul e lung. Hai la treaba! Forza Ferrari!
Pilotii F1 sunt persoane cu notorietate publica (Sutil da interviuri la RTL la fiecare cursa). Castiga bani buni si, mai ales, au impresari care, se presupune, le ghideaza cariera pentru a obtine venituri cat mai mari. In aceste conditii nu inteleg de ce unii piloti valorosi, care se chinuie pe la echipele mici, nu cauta sa-si dezvolte afacerile si relatiile, cu atat mai mult cu cat ii ajuta si-n cariera.
Ultimele comentarii
152 in total