Boss Brawn a recunoscut, implicit, rolul major al unui constructor in bunul mers al unei echipe. Activitatea de 1 an, in care a castigat tot si putea continua ca echipa independenta, l-a dus la concluzia ca e mai bine sa gaseasca un constructor care sa dezvolte aceasta echipa. Norocul i-a suras pt ca a gasit una din cele mai tari firme producatoare de masini. Succes Ross!
Remarc si eu sinceritatea comentariilor lui Irvine. Personal nu cred ca exista prevederi contractuale pentru ca un pilot sa fie nr. 2. Nici Irvine, nici Barri si nici Nico nu au semnat sau nu ar semna asa ceva. Pur si simplu Schumi i-a intrecut; a fost mai bun. Au fost momente, chiar curse, in care Schumi a fost intrecut de coechipierul sau, dar acestea au fost putine.
Este foarte bine ca se pun acum astfel de probleme. Astfel, pana in 2012 cred ca se va ajunge la un compromis care va satisface pe toata lumea. Mie mi se pare un punct de vedere corect cel enuntat de LdM. Schimbari de genul: "vrem o F1 mai curata" sau "vrem o F1 mai ieftina" nu se impaca. In primul rand trebuie o F1 mai spectaculoasa, dar care sa aiba si o componenta tehnologica cu aplicativitate in productie (lucru cerut din ce in ce mai insistent de constructori).
Vad ca Fer o da la intors. S-a ales cu un contract baban de publicitate si un dublu CM si pune conditii. Pun si eu o intrebare: ce i-o fi spus LdM lui Massa? Poate: Tu sa fii sanatos!
Intr-o postare anterioara scriam ca Fer nu a motivat de ce a ales sa-l scoata pe Kimi si nu pe Massa. Un posibil raspuns: Massa il avea manager pe fiul sefului echipei Fer; intre timp Massa si-a schimbat managerul, acesta fiind acum fiul sefului de la FIA. Deci, nu se putea un asa afront!
Alo iar are noroc. Singura lui sansa este ca Santander sa fi facut un contract beton legat de Alo.
Sunt oameni pt care aceste jocuri sunt mai importante decat performantele. Poate Schumi si Brawn au simtit asta.
Ultimele comentarii
152 in total