Din pacate Ferrari bate pasul pe loc si cauta ca prin regulament sa limiteze progresul altor echipe. Faptul ca LdM vorbeste de cercetare avansata, dar pune conditii privind ponderea aerodinamicii cred ca nu este practic in conditiile in care fiecare echipa vine cu sasiul propriu. Daca Ferrari va continua sa vada lucrurile pe felii, si nu in intregul lor, va pierde.
Cat despre a treia masina si antrenamente, cred ca FIA, dupa esecul inregistrat de cele 3 noi echipe, ar trebui sa ia in serios aceasta propunere. Este evident ca echipele mari nu mai au probleme de finantare, iar nivelul intrecerii ar trebui sa creasca. 2-3 sesiuni de antrenamente in Europa (poate pe circuitele care nu mai au GP) si al treilea monopost din 2013 (cand se pun motoare noi) ar fi un lucru bun.
Incet, incet echipele nou venite isi arata "potenta". Si campionatul inca n-a inceput. In acest moment cred ca FIA trebuie sa-si asume responsabilitatea si sa opreasca de la start echipele care nu pot asigura nivelul tehnic necesar intrecerilor de F1. A permite dpdv politic astfel de echipe inseamna sa-ti asumi si eventualele accidente. Sa-l vedem pe Todt cum va reactiona.
Nu cred ca echipa Mercedes are acum un pilot nr 1. Ar fi gresit din partea lor sa faca asta cu atat mai mult cu cat Schumi vine dupa 3 ani de pauza. Rosberg este un pilot care stie ca echipa ii va da cat poate duce. La fel si Schumi. Pana acum Rosberg a fost mai mult un pilot de calificari ceea ce inseamna ca poate incepe cursa, destul de des, inaintea lui Schumi. Totul va depinde de el.
Sper sa nu se ajunga ca FIA sa le dea dispensa ca Marele Premiu de la Monte Carlo sa-l alerge la Las Vegas. Lasand gluma la-o parte, va fi f greu pt ei daca se ascund si nu dau piept cu realitatea. Nu stiu ce parere au sponsorii lor, dar nu cred ca pot fi incantati pt ca testele au un impactul mediatic deloc de neglijat.
A gasi o astfel de solutie aerodinamica si a o interzice mi se pare o mare prostie. Chiar daca se vor intelege, vor incerca sa obtina acelasi afect prin alte mijloace, ocolind noile conditionalitati. Evident trebuie sa se umble iar la motoare pt micsorarea puterii acestora. Aceasta miscare e mai buna cu cat poate duce si la consumuri mai mici, deci o F1 mai curata.
Ultimele comentarii
152 in total