O noua fumigena marca Ferrari. Un nou exemplu in care indicii (asa cum a fost si cazul deformarii aripioarelor anterioare) sunt luate drept adevaruri numai pt ca ne confirma ideile noastre fixe: RB FURA!
Penal, probabil, in sensul in care vor fi pedepse (bineinteles conform regulamentelor FIA) nu sanctiuni sau alte chestii marunte. Pedeapsa poate insemna retragerea echipei din CM a echipei si/sau o amenda consistenta ("penala"). A patit-o McLaren, care a fost exclusa atunci din CM si a platit o amenda de 100 mil $. Daca o fi platit numai 50 (cum am vazut intr-o postare) cred ca o fi achitat in 48h. :))
Treaba lui Rosberg este sa stie acele regulamente de care are nevoie. In privinta respectarii ansamblului de regulamente, responsabilitatea este a sefului echipei si a directorilor de departamente. Ei le-au ordonat lui Rosberg si Lewis sa testeze in conditiile (masina 2013, etc...) dictate tot de ei. Nici eu nu cred ca celelalte echipe au aflat de la Rosberg. Poate aveau informatii sau banuieli, iar Rosberg le-a confirmat, anume ca a fost folosita masina din 2013. Oare si masina sa fi fost "camuflata"?
Pe de alta parte, este evident ca pilotii aveau toate datele privind cauciucurile pt ca, pana la urma, ei simt cel mai bine comportamentul pneurilor.
Trebuie facuta deosebirea dintre compania Mercedes si Mercedes GP. Practic, sefii companiei mama, care au cumparat Brawn GP, mai crediteaza inca echipa tehnica si de management al teamului de F1, dar aceasta trebuie sa treaca testul Tribunalului FIA. O decizie nefavorabila (puncte pierdute de echipa sau o amenda mare) se va repercuta asupra responsabililor.
Sefii Mercedes inca nu inteleg de ce echipa cumparata de ei atunci cand era CM nu reuseste sa lupte pentru titlurile mondiale. In plus, Brawn le-a mai cerut inca vreo 2 ani rabdare.
Mercedes va iesi foarte shifonata din aceasta chestiune si cred ca Brawn va fi dat afara. Chestiunea este ca in multe randuri, pentru a mai ciuguli puncte, Mercedes a fortat regulamentul. Ma gandesc la absentele din Q3 din 2012. E probabil ca si acum sefii echipei sa fi gandit la fel, mergand pe mana lui Pirelli, si fara sa intrebe FIA. S-au ars, iar Dieter Zetsche, "barbatul cu mustata de langa Niki Lauda" dupa DigiSport si CEO al grupului Daimler si presedinte al Mercedes-Benz, nu va ezita sa faca curatenie. Prea multe accidente (anul trecut) si prea multe smecherii pentru o companie ca Mercedes. Probabil ca vor scapa cu o amenda, dar ganditi-va ca McLaren a platit 100 de milioane (eur sau usd); oricum e f. mult.
Ultimele comentarii
152 in total