Kimi a avut o zi proasta. Poate nici masina nu a mers cum trebuie. In plus a fost si problema cauciucurilor soft. La cald reactia lui Kimi a fost neadecvata pt ca era clar ca nu-l putea tine pe Grosjean dupa el. Nu cred ca a facut un calcul favorabil lui Ferrari. Probabil, dupa cursa lucrurile s-au destins si e bine ca Bullier a transmis un mesaj de calm. Mai sunt 3 curse si s-ar putea ca orice punct sa conteze pt echipa.
Analistul tehnic G A (?) nascoceste o noua poveste despre prestidigitatiile marca RBR. O podea flexibila a carei distanta fata de sol variaza favorabil datorita incalzirii zonei "tea tray" la viteze mari. Un simplu calcul arata ca o bara de otel de 1000 mm se dilata cu 1 mm la cresterea temperaturii cu 100C. Cum zona respectiva nu are mai mult de 300 mm, iar dilatarea materialelor monoposturilor F1 este mult inferioara otelului, in conditiile in care nu se poate incalzi aerodinamic zona cu 100C, pentru mine e clar ca nu se poate obtine o deformare elastica a podelei de 2 mm. In plus, echipa ar risca probleme de uzura peste limita a podelei. Este bine ca astfel de "masuratori" neoficiale, multe dintre ele facute in conditii improprii (in sensul ca nu respecta conditiile de masurare) sa fie privite cu mare circumspectie. De asemenea, si interpretarea unor astfel de date poate fi eronata, mai ales atunci cand se vrea cu tot dinadinsul sa se "dovedeasca" o "crima".
E posibil sa fi semnat Massa cu Williams, desi stiu ca Papa Franck are grija ca pilotul sa vina si cu o zestre consistenta. Totusi chestia cu perioada de 5 ani mi se pare cam gogonata, mai ales ca brazilianul e cam trecut. Poate o perioada de 1 an in care Massa sa arate ceva este mai credibila.
Sunt curios ce ar putea face Bernie Ecclestone pentru a obtine un verdict favorabil al Curţii Supreme de Justiţie din India. Eu cred ca NIMIC. Iar organizatorii, care sunt in mare dificultate, nici atat
Oricum zilele lui Bernie sunt numarate. Anularea unui MP i-ar grabi iesirea la pensie.
Nu cred ca are o asa mare importanta. Se stie ca RB adapta mai bine ansamblul masinii la motor decat Renault. Brawn crede ca va construi cea mai buna masina ptr motorul Mercedes V6 F1. Dar masina F1 evolueaza intr-un sezon, asa ca Brawn, daca va avea avantaj la inceputul anului, va trebui sa se miste mai repede pentru a nu fi ajuns.
Ultimele comentarii
152 in total