O sesiune ciudata de calificari am putea s-o numim. Dar desi nu imi sta in caracter sa critic comentatorii postului national, parca acum tare s-au mai intrecut in floricele gen "Scumacher a dat-o de gard" sau " a iesit de pe strada" ...; cel putin Dragos sau cum il chema nu avea nici o treaba cu fenomenul F1. Tind sa cred ca Miki e super profesionist pe langa cel mai sus mentionat. Care sunt criteriile de selectare a comentatorilor ... nu imi pot da seama... oricum a fost "dezastru". Cred ca si unul care nu intelege nimic din F1 i s-ar fi uparut ciudat. Credeti ca gresesc?
Din primele imagini monopostul aduce cu Toyota 2009. Oricum Lotus s-au miscat cel mai bine dintre noile echipe tinand cont ca a fost ultima echipa admisa pnetru 2010.
Nu imi aduc amite ca Alesi sa fi fost campion decst in F3000 ... in 1989 ... dar pana la 4 titluri mondiale ...... Oricum dc nu semna in 1990 cu Ferrari si ramanea cu contractul de la Williams ar fi avut sanse sa devina " Cvadruplul campion mondial Jean Alesi ". Oricum pentru mine unul a fost un mare pilot de F1, chiar dc nu a avut rezultate pe masura.
Stiu ca esti "un foarte bun cunoscator ale fenomenului F1". Dar ideea era ca, dc noile echipe ar cumpara echipele constructorilor care renunta la F1 nu ar pleca de la ZERO cu proiectarea masinilor pentru sezonul 2010, ci s-ar folosi de ceea ce au dezvoltat pana in acest moment( Toyota, BMW) - as cum s-au folosit cei de la Brawn-.
Dintre echipele acceptate de FIA ca debutante doar Campos - DALLARA cred ca ar putea produce o masina comparabila cu cele existente; si am vazut ceva interesant la USF1, restul (MANOR, LOTUS) sunt ZERO nu au nici o sansa in 2010.
Nu cumva atat Toyota cat si BMW erau printre cei care doreau crearea unei competitii paralele? Asta din cauza faptului ca se doreau micsorarea costurilor in F1. Eu unul dau ca sigura retragerea celor de la Toyata din F1 ( nu poti pune pe liber un pilot ca Glock in contextul in care cei mai buni piloti din F1 sunt deja acontati si in plus Glock nici nu avea un salariu prea mare). Sincer sper ca din noile echipe Lotus, USF1, Campos, Manor sa cumpere Toyota, BMW sau chiar Torro Rosso pentru a avea o competitie cel putin la fel de echilibrata ca in acest an.
Ultimele comentarii
86 in total