Pentru cei care dupa prima etapa nu se mai opreau din comentarii negative legate de noile echipe - LOTUS, VIRGIN si in special HRT - cred ca ati observat ca timpii lor s-au ameliorat .(Lotus undeva la 4s, Virgin la 5s si HRT deja este f aproape de ei).
"Red Bull Racing se va razbuna pentru problemele tehnice de la Sakhir"
Interesant .... Pe cine se va razbuna??? pe/pentru problemele tehnice??
"O expresie demna de retinut"
Parerea mea este ca cei doi mari campioni nu gresesc. Spectacol o sa fie in 2010 dar acesta va fi influentat mult de circuite. Cred ca aici este problema. Daca incercam sa revedem cursele de pe circuitele noi (proiectate de Tilke) observam ca sunt sigure dar nu spectaculoase. Intrebarea este ce categorisim a fi spectaculos... Poate accidentele ???? .... desi nu cred ... S-a spus ca in Bahrain a fost o cursa plictisitoare; poate eu gresesc dar nu prea au fost curse spectaculoase in anii precedenti ( exceptie in 2004 si 2005). Sunt convins ca in Australia cursa va fi mai spectaculoasa
Din punctul meu de vedere prestatia noilor echipe din antrenamentele de astazi a fost una buna. Cred ca ar trebui sa priviti mai atent timpii realizati de ele si o sa observati ca rezultatele nu sunt rele. Nu puteti compara rezultatele unei echipe nou formate - de la zero - cu a unei echipe preluate ( gen Force India, STR, Brawn ..) Aduceti-va aminte de rezultatele celor de la S. Aguri in primul sezon, de la prima cursa si evolutia ei spre finalul sezonului. Eu unul ma bucur ca "s-a pus in miscare masina HRT" ... Cred ca toate cele trei echipe noi se vor situa undeva la 3-5s in prima cursa europeana. Cat despre regula de 107% (introdusa, daca nu ma insel prin 1996) mai bine s-ar da acceptul de participare in urmatorul sezon mai multor echipe, ar introduce sistemul precalificarilor si sunt convins ca nu ar mai aparea astfel de situatii.
Urmare a punctelor 2 si 3 un factor important in curse vor fi pneurile. Situatia poate fi comparata cu anul 1989 in care au avut loc schimbari de regulament si in care pneurile au jucat un rol foarte important.
In continuare tin "sa multumesc" celui care a postat articolul pentru aprecierile de genul "chiar daca Lotus F1 Racing nu are nicio alta legatura cu legendara echipa fondata de Colin Chapman" si sper ca poate pe viitor va pastra pentru el aceste aprecieri.
Ultimele comentarii
86 in total