in ultimii vreo 2-3 ani am facut a comparatie intre timpii obtinuti de echipe in testele din presezon ... credeti-ma sunt egale cu ZERO. De exemplu timpii obtinuti de BMW in 2008 erau f slabi si "concluzia" a fost ca in prima cursa au mers f bine. La fel si Toyota
In cel mai bun caz se pot vedea gruparea echipelor care vor lupta pentru titlu, pentru puncte si codasele
Interyicerea alimentarii mi se pare o propunere ff buna care ar duce la imbunatatirea spectacolului + vezi perioada TURBO - in care pilotul din fruntea cursei sa ramana fara carburant pe ultima suta de metri.
Interesant mi s-ar parea si neobligativitatea schimbarii pneurilor - a se vedea victoriile benetton din anii `86-`90
Martin Whitmarsh face o comparatie intre Hamilton si Schumacher din punct de vedere al rezultatelor. Este foarte adevarat ca statisticile nu mint si il dau pe Schumacher drept referinta f1. Dar din punct de vedere al valorii pilotilor din intrega istorie F1 - din punctul meu de vedere - nu se vor putea compara niciodata cu cel mai minunat cuplu de piloti din F1 Prost-Senna din urmatoarele motive:
Schumacher are o statistica impresionanta - repet - dar dpv al sportivitatii a avut multe multe minusuri ... totusi F1 este un sport;
Hamilton este unul dintre pilotii buni dar cu ff mult noroc - nu totii pilotii buni au avut parte de la debutul in F1 de o masina capabile sa lupte pentru titlul mondial
Pana la urma nu este o idee chiar rea avand in vedere faptul ca asta ar permite completarea grilei.
Ar trebuii aplicata regula din anii 60-70 in care cea mai buna masina puncta in clasamentul consructorilor.
Ideal ca un al 3-lea monopost sa fie vandut catre o echipa diferita si asta ar insemna ca echipele sa poate alinia si o singura echipa.
Ultimele comentarii
86 in total