Si ar mai fi o problema oricare dintre competitii care nu ar avea in calendar cursele de la MONACO, Hokenheim, MONZA, SPA si SIlverstone au un mare minus de partea lor.
E o mare porcarie ce se intampla ... oricum cred ca nu se va termina aici ... "razboiul" va continua. Si pana la urma apare si un aspect pozitiv - vom avea probabil curse in fiecare weekend> Chiar daca nu se va schimba situatia si se vor scinda seriile la un moment dat se va intampla la fel ca in INDY-CART (se vor unii).. Oricum din acei constructori (FOTA) cel puti doi (Brawn si Red Bull-STR) nu vor avea niciodata puterea financiara a celorlalti.
Oricum ceea ce se intampla e regretabil.
Se pare ca esti un bun economist si ai acces la toate cheltuielile si incasarile echipelor implicate ... felicitarile mele,esti cineva. Si mai ai si o imaginatie foarte bogata'
Din punct de vedere al curselor americane (INDYCAR, NASCAR) daca le urmaresti cu atentie o sa vezi ca nu e chiar asa cum spui si daca iti plac sporturile cu motor nu poti sa le dai ca un exemplu negativ. Referitor la numere... ma abtin...
In primul rand multumesc pentru aprciere.
Spui ca "Toti sunt aici pentru bani". Ti se pare normal? Consideri ca Toyota de ex este in F1 pentru bani.. chiar crezi ca de la inceputurile echipei in F1 pana azi au iesit pe profit (cred ca despre asta vb)?
Ti se pare ca sezonul 1989 a fost unul neinteresant prin faptul ca avea inscrise vreo 39 de masini? Si cred ca a fost si un sezon echilibrat. Eu unul asta mi-as dorii sa vad in F1.
Si scuza-ma ca imi permit sa te deranjez cu comentariile mele - asta ptr ca am observat ca esti atotstiitor in acest domeniu - dar un campionat cu cei cinci mari constructori ti s-ar parea interesant? Nu crezi ca avand mai multe echipe, teoretic, sunt mai multe sanse pentru a avea o competitie mai echilibrata?
Ultimele comentarii
86 in total