testele din tunelul aerodinamic sint "ceva" iar testele cu monopostul "altceva". Badoer este folosit in testele pe circuit. In tunel nu prea este in elementul lui (bine nici pe circuit nu prea este in elementul lui, sau macar nu suficient). He, He, glumesc; nu spun ca ar face cineva confuzie.
Nu stiu daca il foloseste sau nu (la kers si la Kimi fac referire) dar mi se pare inutil sa fie montat si sa nu il foloseasca in spacial din cauza greutatii. Cred ca lucrurile stau cam asa: ori il are montat si il foloseste; ori nu il are montat si nu-l foloseste. Sa fie montat si sa nu-l foloseasca nu prea cred. Daca n-ai un Kers bun nu-l folosesti ca sa nu-ti ingreunezi inutil masina. Unele echipe au renuntat la el din acest motiv. Dar au mai renuntat si sa il dezvolte sparind ca va fi respectata intelegerea "verbala" a echipelor. Dar McLaren are deja unul foarte bun si in curind kers-ul va fi un plus ce nu poate fi neglijat. Personal sint si nu sint de acord cu kers-ul in F1. Sint pentru ca F1 este un adevarat laborator de cercetare. Multe din tehnoologiile dezvoltate aici in trecut le gasim acum si la masini de strada. Nu sint de acord cu el pentru ca daca un pilot vrea sa faca o depasire si foloseste pentru citeva momente un plus considerabil de putere atunci depasirea nu se prea mai datoreaza pilotajului pur. Dar tocmai de aceea s-a recurs la asa ceva - depasiri mai multe. Cred totusi ca e un pret prea mare si ne departam de pilotajul adevarat. Vreau sa cistige cine are un stil mai eficient de pilotaj, nu cine are o masina mai "bengoasa" chiar si numai pentru citeva momente. Ca doar nu sintem in spatele blocului cu Logan sau mai stiu eu ce "pina la ghena de gunoi si inapoi". Nu-mi spuneti ca cu kers sau fara conditiile sint aceleasi pentru toti. Eu vreau sa vad pilotaj, nu cine administreaza mai eficient kers-ul in cursa. Sper sa am macar citiva de partea mea in acest sens. Daca nu pe acest site, cu siguranta in lume sint muuuuulti, pasionati ai curselor "adevarate". F1 a ajuns sa faca ceea ce critica in Champ Car mai demult: un plus de putere momentan pentru a facilita depasirea. Bine in Champ Car nu recupera energie din frinare dar tot aiurea este si kers-ul.
Ce-ai scris in ultimul comentariu este SF, nu are cel putin deocamdata legatura cu F1 si deci nu ma intereseaza. La faza cu "constantele care se modifica" m-ai lasat paf.... Puteai folosi un alt termen cum ar fi "variabila" care ARE voie sa se modifice, de unde si numele. N-am pretentia ca simulatorul de F1 reda in totalitate situatiile din cursa (cum ar fi faptul ca nu-ti poate spune cum va fi afectat gitul - vezi cazul recent al lui Schumacher, alaturi de multe altele) si n-am nici pretentia ca un joc gen simulator se apropie macar de simulatorul echipelor de F1. Fluctuatiile de 3 - 4 secunde de la o setare la alta sint posibile si in realitate (cum ar fi sa mergi cu forta de apasare la maxim la Monza, unde ar trebui sa fie la minim), dar in cazul tau inclin sa cred ca aceste fluctuatii se datoreaza pilotajului tau in primul rind. In GP4 sint destule variabile care sa condimenteze joaca. Cum ar fi faptul ca "se simte" si influenteaza timpul cantitatea de combustibil cit si uzura pneurilor. Daca nu ma crezi, ca sa simti mai bine incarca la maxim rezervorul si apoi iesi pe circuit si ai sa vezi ce inertie mare o sa aiba masina, si n-o sa mai atingi aceleasi viteze in apex. La fel cu pneurile. Mergi cu soft 30 de ture sa vezi ce nasol o sa fie la sfirsit. Sau mergi cu soft pe ploaie ... sau mergi cu intremediare pe uscat .... Sau intr-o cursa in care se usuca pista si se formeaza banda aceea uscata corespunzatoare liniei ideale, mergi cu soft (asa si trebuie) si "ai grija" sa scapi pneul pe udatura sa te vad atunci. Chestiunile acestea nu le-am gasit atit de bine redate in nici un alt joc. Dar cel mai mare atu al Gp4 este geometria circuitelor, practic similara cu circuitul real pentru ca s-a folosit tehnologia care se foloseste si pentru un simulator F1 anume GPS. Tipul asta Geof C. e cel mai bun la sa ceva. Gp4 nu merge pe Vista ?? Bine ca mi-ai spus, vroiam sa-mi pun dar acum nu mai vreau. Tocmai din acest motiv. Dar chiar daca Gp4 sau alt joc nu reda asa de fidel pe cit vrei o cursa, eu zic totusi ca distractia exista. Asa ca pentru oricine vrea sa facem curse online, eu sint disponibil, indiferent de joc.
n-am spus ca nu ar conta toate celelalte. Dar pe un circuit mai rapid motorul are un aport mai mare decit pe unul mai lent. Si da forta de apasare in primul rind se datoreaza ungiului aripilor, daca ne referim pur la forta de apasare. Nu confunda forta de apasare cu aerodinamica totala. Forta de apasare face parte din aerodinamica totala; mai conteaza cum curg curentii de aer si in rest nu numai pe aripi. Mai postam mult aici ? Mai era si hasu dar ne-a parasit . Am ramas doar noi doi. Dar putem sa o lungim cit vrei. Joci vreun joc F1 ? Scoti timpi buni ? Ai cistigat campionatul macar la nivel incepator ? testezi masina si faci modificari in functie de telemetrie ? Sti cum influenteaza comportamentul monopostului fiecare modificare ? Simti diferenta dupa modificari ? Ai incercat sa dai un tur cu flapsurile inclinate la maxim si apoi deloc ? Vezi ca fiecare modificare are influenta asupra tuturor parametrilor ce trebuie schimbati in consecinta. Nu-mi spune ca nu are legatura cu realitatea. In parte nu are in parte are. Cit din una cit din cealalta nu stiu . Cert este ca fara teste in sezon echipele se bazeaza pe simulator. Si dupa cum vezi merge. Sint echipe ce au venit in fata in ultimul timp. Daca raspunzi cu da la toate intrebarile de mai sus sau hai, in mare parte, poate facem o cursa multipalyer . Ce zici ?
esti cumva fan McLaren si/sau Hamilton ? Sa sti si tu ca de multe ori pilotii gasesc fel de fel de scuze. Cum ar fi: ma saboteaza echipa....; ma neglijeaza in folosul coechipierului.....; a facut masina pe stilul lui.....; are tone de supravirare......; e imposibil de condus.....; n-avem suficienta apasare aerodinamica in comparatie cu.....; Putini au caracterul lui Kimi. Piloteaza, cistiga- nu devine arogant; se claseaza prost - nu cauta scuze. Nu impune echipei cine sa vina in echipa si mai ales cine sa nu vina...... Nu-l intereseaza cine este coechipierul si nu cauta scuze in caz ca e mai lent.
Ultimele comentarii
81 in total