Am asteptat cu multa nerebdare acest "joc". Nu pot sa-i spun simulator. Nu l-am incercat inca, dar din prezentare se vede clar. Singurul lucru asupra caruia nu pot sa ma pronunt este comportamentul monopostului. Macar aici sa fie ok, si sper sa fie pentru ca in Toca 3 comportamentul masinilor este foarte realist. In rest ? NeoGalaxy are dreptate "deci realismul curselor de Formula 1 s-a oprit exact dupa aparitia celebrului joc Grand Prix IV". Geometria circuitelor din Gp4 e identica, repet identica, cu geometria circuitelor reale. In plus monopostul , in special pe ploaie, se comporta asemeni unui Kart. Puteti spune ca un kart nu e un monopost F1, dar celelalte jocuri cu pretentie de simulatoare sint departe si de asa ceva. In plus eu nu am pilotat o masina F1 sa va pot spune.
se vor evita situatiile in care un pilot mai lent obtine pole positionul chiar daca nu este si cel mai rapid de pe circuit." - ce chestie !! Pai nu de asta a fost modificat regulamentul in trecut ? Sa aduci piloti mai rapizi ceva mai in spate sa fie "mai multe depasiri". Din punctul meu de vedere calificarile ar trebui sa se faca intotdeauna cu cit mai putin combustibil sa-mi pot face si eu o idee care monopost e mai rapid. Asa imi puneam mereu intrebarea, nu cumva a incarcat mult mai mult combustibil ? sau foarte putin ?(depinde de caz, mult prea lent sau foarte rapid).
elimini apendicele aerodinamice de pe masini (ce-i drept ajunsesera ridicol de incarcate cu asa ceva), dar in schimb permiti un eleron fata urias. In final forta de apasare a fost cam aceeasi, si curentii de aer aruncati spre masina din spate nu s-au micsorat prea mult.
In sfirsit un pilot adevarat ne deschide ochii. Revenirea este usoara. Dar sa revii si sa fii competitiv este altceva. Bineinteles, Schumacher este ... Schumacher; dar chiar si el, ca sa obtina maximum din stilul sau de pilotaj tebuie sa exerseze, si sa exerseze.... Si nu cu orice fel de masina, ci chiar cu Ferrari 2009. Dar acest lucru nu ii este permis decit in cursa, calificari si antrenamente libere. Nasol.
Ultimele comentarii
81 in total