draguta casca.
@danielpopescu - Eu sunt 90% sigur ca a scris mersi in 3 limbi deoarece el a concurat si adunat puncte la 3 echipe pana acum. "Merci" adresat echipei Renaul F1- echipa franceza. "Thank you" adresat echipei McLaren- echipa britanica. "Grazie" adresat actualei echipe, Ferrari- echipa italiana. Cu ajutorul acestor 3 echipe el a reusit sa adune acest record de puncte. Desi a debutat la Minardi, sunt sigur 100% ca anu a reusit sa acumuleze 1 punct acolo.
Nesimtirea acestei echipe ma uimeste. Dupa ce ca au incalcat regulamentul testand 1000 de km cu masina din acest an, acum vor sa testeze iar, "pe motive de siguranta". Nu stiu de ce, dar cred ca vor putea testa deoarece Mos Ene Bernie si FIA ii vor scoate basma curata. Vor spune ceva de genul "Noi doar i-am mustrat verbal pentru testul de la Barcelona. Ei au zis ca pt a calma spiritele ar trebui sa nu participe la testele pt tineri piloti de la Silverstone".
Competitia asta incepe sa devina un circ... bataia de joc a unor nemti aroganti.
@neam "inainte de ultimul safety car au schimbat cativa si au avut pneuri noi atunci cand safety carul a anulat ecarturile asa ca s-a trezit unul ca Alonso si unul ca Ham depasind usor si ajungand in fata cand erau de locul 7 8 de fapt in cursa asta. "
Ce tot vorbesti acolo fratioare? La ce cursa te-ai uitat? Ai face bine sa te uiti la o reluare a cursei. Cand SC-ul a intrat pe pista ultima oara, Alonso era deja intrat la boxe. Daca te uitai si la "conferinta de presa" de pe podium il auzeai pe Alonso spunand clar "i've lost 5 or 6 positions because of the last safety car at that pitstop". El nu a efectuat schimbul de pneuri pe SC. Daca o facea pe SC cum a facut-o Mark Webber cred ca se batea cu Mark pt locul 2.
PS. Nici mie nu mi se pare corect ceea ce s-a intamplat la maretul "Tribunal FIA"... Se vede clar ca Sagetile Argintii sunt avantajate de acel test. De la coada zonei punctate au ajuns sa stea in top 5 lejer,.De ce nu, chiar sa castige.
Ultimele comentarii
10 in total