• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mad79

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 767 in total
  • auzi ma desteptule!!!!!!!!!!!!!!! ceea ce am zis eu era sa relatez ce a zis Beu Marinescu in cadrul ultimei transmisiuni de pe TVR,al F1.Atunci nu am urmarit cursa,insa am inregistrat si fiiindca am lipsit de acasa nu am apucat sa o urmaresc,decat acum 2 zile.Mihai spunea in emisiune ca ar fi oferit ceva consultata asupra unui proiect ce se vrea a fi un circuit,in cadrul unui parc tehnologicce va apartrine de CJ Brasov si facultatea de inginerie mecanica de la Brasov,si va avea omologare FIA,unde vor putea vea loc diverse sesiuni de teste si poate in viitor si curse din diverse sporturi!!! Acum ca tu esti mai destept si mai la curent ca cei din jurul tau,nu o contesta nimeni,dar sa nu-mi spui ca aberez,ca iti fac pachet cursa din Abu Dhabi,si te fac sa iti mananci cuvintele!!!!!!!!
    OFICIAL: Ordinele de echipă vor fi regulamentare în Formula 1 din 2011!
  • @jolerto raspund la un comentariu de-al tau de la articolul cu vanzarea Renault! E langa Brasov circuitul,la Tarlungeni,are 5.1 km lungime,16 viraje,omologat de FIA.Apartine de facultatea de inginerie din Brasov,poate fi impartit pe 2 module de circuit,iar acolo se pot desfasura diferse competitii,inclusiv teste de F1!Nu au precizat daca si curse,dar banuiesc!
    OFICIAL: Ordinele de echipă vor fi regulamentare în Formula 1 din 2011!
  • e langa Brasov la Tarlungeni,5.1 km lungime,16 viraje,omologat de FIA.Apartine de facultatea de inginerie din Brasov,poate fi impartit pe 2 module de circuit,iar acolo se potdesfasura diferse competitii,inclusiv teste de F1!Nu au precizat daca si curse,dar banuiesc!
    Renault a creat o nouă divizie pentru Formula 1
  • poate asa o sa apara si un pilot roman,intr-unul din cele 6 monoposturi ce au motoare Renault!!!!!!!Sau cine stie,poate isi vor face si astia de la Dacia divizie de F1,caci infrastructura au!Ma refer la centrul de la Titu si viitorul circuit de F1,de langa Brasov!!! ps.Dupa incheierea sezonului din F1,mi-am luat o pauza de comentat pe aici,insa am recitit articolul,prin care Automarket,ne cerea ajutorul privind concursul de anul viitor si am vazut 2 idei care m-au cutremurat: 1)sa se acorde un bonus pentru cel care ghiceste castigatorul campionatului de la inceput,in valoare de 10000 de pct....m-au trecut fiorii cand am vazut o asemenea prostie.Asta ar insemna ca etapele de peste an sa nu mai conteze si castigatorul sa fie desemnat de cel care,ipotetic,se afla pe locul 100,dupa terminarea campionatului!!!! 2)sa se revina la vechiul sistem al punctarii stirilor dintre curse-iarasi o nefericita idee-fara comentarii de proasta @admin poate ca acel articol ar trebui pus permanent,pana la inceputul lui februarie,pe prima pagina,in caz ca mai sunt idei sa fie scrise!
    Renault a creat o nouă divizie pentru Formula 1
  • ps.Deoarece voi lipsi ceva timp(saptamani) de la calculator,nu voi mai putea face comentarii dupa acest mesaj!
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău