nu spun ca autosport nu reprezinta o sursa autentica; poate ca ajuta sa fie data si sursa in articol.
in plus, pe site-ul ce inseamna practic birou de presa al bridgestone exista doar cele doua declaratii.
ni s-a tradus gresit si din cine stie din ce surse; singurele declaratii oficiale bridgestone sunt:
vineri:
Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Temperaturile au fost considerabil mai scazute fata de Marile Premii ale Turciei din trecut, dar ne asteptam la asta avand in vedere schimbarea datei. Pneurile medium au granulat mai mult decat in trecut, mai ales cele montate pe roata dreapta fata. Totusi, pista a fost foarte 'verde' astazi, nu s-a rulat mult inainte de acest weekend, si ne putem astepta la o imbunatatire din acest punct de vedere maine si duminica. Astfel ca ar trebui sa vedem performante si mai ridicate pentru ambele specificatii de pneuri."
si sambata:
Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Diferentele intre cele doua compozitii au fost mici astazi, dar specificatia medium a fost mai rapida. Circuitul si-a imbunatatit nivelul de aderanta fata de ieri, in ciuda ploii pe care am avut-o, dar inca nu e atat de aderent precum anticipam. Pilotii au raportat faptul ca au intampinat probleme de manevrabilitate in sesiunile de astazi. Nu suntem siguri ca aceasta lipsa de aderenta vine de la nerularea suficienta pe pista sau de la temperaturile mai scazute fata de luna august, chiar daca a fost mai cald decat ieri. Daca si maine vremea va fi similara, nivelul de aderenta ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult si decizia in privinta compozitiei cu care se va incepe cursa va fi extrem de importanta pentru echipe. Suntem multumiti de cele doua tipuri de pneuri pe care am decis sa le alocam acestei curse. Din cauza virajului opt si din cauza fenomenului de granulare care se intensifica aici, nu era o idee buna sa aducem compozitii mai moi din gama noastra."
Ultimele comentarii
3 in total