Buna idee cu utilitara si masina de oras. Pentru ca la o firma conteaza sa ai investitie mica si sa te folosesti de masini pana crapa, normal ca nu vrei sa fie scumpe acele masini, iar daca iei masina de oras, inseamna ca ai si alta de drumuri lungi, asa ca nu vrei sa faci o investitie enorma. Ar putea lovi din nou piata cu ideile acestea, mai ales ca Dacia este o masina ieftina din start.
Unpic gresesti la unele aspecte. Este mai "rentabil" sa pornesti AC-ul decat sa astepti pe parcare pana se incalzeste masina, ca sa dea aer cald care sa iti dezabureasca interiorul, mai ales daca ai un diesel.
Nu stiu ce masina ai, dar daca tu zici ca ramai fara putere si iti consuma mai mult masina, avand in vedere ca AC-ul iti ia maxim 2 CP din puterea motorului, atunci mai bne lipeste butonul de AC sa nu il mai vezi.
La Volvo-ul meu, in momentul in care setez ventilarea sa dea pe parbriz, se porneste AC singur si nu poate fi decuplat numai daca se modifica pozitia ventilarii spre alte zone . Banuiesc ca cei care au gandit acest aspect au facut niste studii care sa le confirme ca este mai bine asa.
Eu am circulat cu tempomatul activat pe ploaie torentiala si pe zapada, iar cand pierdeam aderenta, se dezactiva singur, ca si la o franare.
Un alt sfat ar fi pt cei care au AC, sa il tina activat chiar daca este setat pe cald, ca sa nu se abureasca interiorul geamurilor.
Sa nu te aventurezi pe partile necuratate ale drumului, pentru ca pot ascunde gropi, borduri, santuri tipice tarii noastre, iar cand se coboara o panta inzapezita/poleita/inghetata, sa se lase spatiu mai mare intre masini, in caz de franare, sa ai loc unde sa aluneci.
Ultimele comentarii
234 in total