Asta este....Casuneanu sa traiasca, sa mearga Veyronu bine , si da-i drecu pe romani, ca nu stiu ei ce manevre se fac la nivel de tara.
Am fost in Africa in vara, am inchiriat o masinuta si m-am plimbat din Tunisia pana in Algeria si Libia...nu zic, ca benzina este aproape la jumatate pretul ca in Romania si in 100 km intalnesti 10 masini si 10 autocare pe drumuri. Ce m-a socat mai mult, a fost calitatea Autostrazii si soselelor...de nivel European! Pana ajungem noi acolo...mai bine in AFRICA!
Cat de prost poti sa fii sa nu anticipezi ce fac ceilalti din trafic? Primul Jeep l-a vazut pe cel care a trecut pe rosu, putea sa isi dea seama ca nu va mai opri si sa il lase sa treaca. Si din cate vad, cred ca vinovatul a avut ceva probleme, de nu a mai virat sa ii ocoleasca...ca avea loc in dreapta...Inca ceva aiurea, este semaforul pus dupa intersectie, nu inaintea ei...Unde s-a intamplat asta?
Si ca sa vezi ca am dreptate, uite NOUL SEAT EXEO:"o versiunea reinterpretata a vechii generatii Audi A4" --- http://www.automarket.ro/stiri/noul-seat-exeo-premiera-mondiala-la-paris-15041.html -- Asta face VW cu fabricile achizitionate in afara Germaniei. Seat, Skoda = vechea generatie VW
1) Masinile BUNE nu se vand prin gandirea de turma, cum ar fi SAAB, Volvo, Lexus, Jaguar. Masini cumparate in special de cunoscatori si fani ai marcii, nu de invidiosi pe vecini sau amici.
2)Spre cunostinta ta, am avut/condus multe masini/camioane, cu asta ma ocup, si din toate masinile care le-am condus, Skoda si Chevrolet m-au dezamagit cel mai mult. Exemplu de masini bune ti-am dat mai sus, eu detin un Volvo si un Jaguar, Volvo pentru ca iubesc compania aia si Jaguar pentru ca e mai exclusiva decat orice VW, MB, BMW, Audi....
3) Ce am zis eu, si cu ce tampenii ma iei tu...Fabia 1,2 (adica 1200 cmc) in 3 pistoane consuma cam 12% in oras, si la depasiri iti doresti moartea. Nu am zis nimic despre 1,9 TDI, si stiu ca numai motorul asta de la Skoda, l-ai gasit sa consume rezonabil. Intre timp am condus Octavia 1,4 de 80 cp, si consuma tot atata cat un SAAB 9-5 de 2,3 litrii, dar performantele sunt de toata mila. Inca o bulina neagra pt tehnologia second-hand de la Skoda. Un Touareg de 3,2 litrii si 220CP are un consum de 14%, cam cat o Fabia de 1,2...vezi diferentele
3)Sa nu crezi ca a cumparat VW fabrica Skoda si au facut-o mai buna ca sa aiba concurenta. Oricat sustii sus si tare ca e calitate nemteasca si e extraordinara, tot nu conduci un VW. Si Renault a cumparat Dacia si Lada, vezi si tu ca nu au facut ceva mai bun decat Renault, din fabricile astea, asa e si cu VW si Skoda, Seat. Sunt fabricile care preiau surplusul de piese si tehnologia invechita. Ai vazut vreo inovatie tehnologica sau premiera auto din partea la Skoda? Nimic, Skoda tace si face ce ii da VW si gata. Nimic extraordinar sau revolutionar.
4) Si de ce nu dai banii aia pe un produs nemtesc? de ce sa ii dai pe un lego de diferite piese facute pentru VW si ajunse la Skoda , ansamblate cu o forta de munca ieftina si indoielnica. Si asa e si cu banii care ii bagi intr-un Fiat sau Ford, Tehnologie,Calitate si Fiabilitate italiana, americana...and so on. Si daca nu stii, Germania este in regres economic, calitatea asta are de suferit, cunoscatorii stiu ca dupa Golf 3, nu prea s-au mai facut VW adevarate.
5)Nu stiu cum a fost Luni la deschiderea anului scolar, poate imi spui tu, ca eu am terminat demult si acum ma ocup de afacerea proprie unde am de a face cu masini, mai mult decat ti-ai imagina vreodata.
Poti fi fan Ciorba de burta, din cate vad, innafara de Skoda nu ai mai condus nimic cu adevarat. Si condus, nu inseamna un test-drive cu masina de la reprezentanta, ci kilometrii facuti pe cararile de la noi si autostrazile de la ei.
Ultimele comentarii
234 in total