@cst: Si eu sunt "muritor de rand", iar cand am avut banii in mana mi-am luat Volvo. Daca te uiti putin la preturile pe piata second hand, ai sa vezi ca Volvo si chiar si SAAB au preturi chiar mai mici decat VW de acelasi nivel de dotari si vechime, pentru simplul motiv ca nu au o cerere asa de mare, chiar daca masinile sunt superioare. Recunosc ca marcile zise de mine sunt din alta clasa, dar ma deranjeaza faptul ca multi considera VW peste oricare alta marca, chiar si cele permium.
Stiu ca noile motorizari VW sunt CR, pentru ca si ei au recunoscut ca nu mai pot avansa tehnologia TDI, si totusi, din nou revin cu acelasi aspect, ca multi ridica in slavi vechile TDI si le considera mult peste concurenta.
Pe capitolul turbine si motorizari de camioane nu vreau sa mai dezvolt nicio idee, sunt prea multe aspecte care trebuie luate in considerare si nu vom termina niciodata discutia.
si ca se revin on-topic, nu vad nicio poza din spate, a suferit si el modificari?
Foarte foarte urata masina. Mai bine luau designul dupa Crafter, nu Golf. Mercedes ii da clasa oricand, Sprinter si Viano cu motorizarile CR sunt si vor fi, oricand peste TDI.
@Stelian_Opincariu - NU VW este cea mai tare marca Europeana, asta e doar o falsa imagine de piata construita de foarte multi oameni care s-au urcat din Dacie in VW si l-i s-a parut ca masina este Dumnezeu pe pamant, ei nemaiconducand nicio alta masina, sa poata face comparatie cu ceva intradevar BUN. Cele mai bune masini Europene sunt Mercedes, Volvo, Jaguar, SAAB, Porsche, Bentley. Poate daca cei orbiti de VW TDI are avea curajul sa detina una din cele de mai sus, nu ar mai ridica atata in slavi orice este scos din fabrica VAG.
@ cozappz - Masinile de transport nu sunt facute pentru liniute si batut recorduri la acceleratie, ele sunt facute pentru rezistenta in timp la km multi ,exploatare si consum mic. Multi transportatori cumpara masini de marfa cu motorizari fara turbo pentru ca rezista la mult mai multi km si au consum mai scazut si o problema in minus, pentru ca turbinele mai si cedeaza. De ce crezi ca motorul acela de 16 litrii fara turbo , care il gasesti cam la toti fabricantii de camioane, merge pana la 4 milioane de KM, iar Turbo diesel nu vezi trecute de 1 milion. Pentru ca ala e scopul pentru care au fost construite.
P.S. Nu va chinuiti sa ma injurati si sa ma convingeti ca VW ar fi bun, doar pentru ca v-am enervat ca v-am spus adevarul.
Ultimele comentarii
234 in total