se pare ca guvernantii au nevoie de mai multi bani pentru contractele "publice"...sa vedeti acum cu vor rasarii Bugati si Ferrari, de la cine face afaceri cu statul....
te rog nu mai lauda asa mult motoarele TDI, pentru ca nu cred ca exista pe lumea asta un motor mai defectuos si cu mai multe probleme, decat cel de 2.0 TDI de 136 CP de la VAG. Un consum enorm, la un motor cu extrem de multe probleme. Saptamana trecuta am mers "pana" in Olanda cu o asemenea masina, din 2004 cu 188 000 km la bord, pe Cehia a cedat filtrul de particule, si masina nu mergea mai mult de 40 kmh. Am lasat-o acolo si am continuat drumul cu un Focus 1.6 CR de la inchirieri, care...surprinzator nu s-a stricat si avea aproape dublu km pe bord.
De apreciat ce au facut francezii cu Dacia, si ar trebuii sa fim mandrii ca o tara de nivelul nostru isi pune amprenta in Europa. Totusi, nu vedeti sa fie ahtiati europenii dupa masini autohtone poloneze, grecesti, turcesti....etc
In alta ordine de idei, imi explica si mie cineva, de ce au pus chederul ala de burete intre parbriz si bord? Arata ingrozitor de prost, si nici macar nu este finisat sau sa acopere toata baza parbrizului in interior....
la asta ma refer:
http://farm2.static.flickr.com/1119/4726653937_797a084d58_b.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1347/4726654023_c98d2d7c4c_b.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1031/4727299858_2482a171ab_b.jpg
Daca sunt 29 000 de masini, de ce ati scris ca sunt 30 000? puteati sa fiti impartiali si sa scrieti ca aproape 30 000 sau sub 30 000. Pe auto.motor.und.sport au scris 29 000 de masini, si ei sunt cam impotriva suedezelor....
Ultimele comentarii
234 in total