...neaparat,poate ca circuitele ar fi bune,daca si masinile ar permite depasirea!Uitam aici o componenta foarte importanta in lipsa spectacolului:AERODINAMICA!Din cauza ei,un pilot aflat in spate dar mai rapid nu poate depasi,nu se poate apropia de cel din fata,asa ca nu prea mai conteaza daca circuitul respectiv iti ofera sau nu oportunitati de a depasi.
Sigur,si monopolul lui Tilke e suspect,dar,parerea mea,in primul rand trebuie schimbat ceva in designul masinilor.
Poate aripa spate de anul asta sa faca diferenta,desi numai atat nu cred...
...ca ei spera sa castige cu designul agesiv,nu cu piloti ca lumea!Mai bine il dadeau pe barrichello la o parte si-l tineau pe Hulkenberg ca e tanar si bun,decat sa mizeze pe designul agresiv si batranul Rubens!
...Paul di Resta asta!Nu mi se pare nici un pilot extraordinar,in comparatie cu Hulk e mic copil....Cata minte trebuie sa ai sa-l preferi pe ala in locul lui Hulkenberg???!!!
...ca japonezii erau in plina crestere cand s-au retras.La inceputul lui 2009 se batusera cu rbr si brawn gp,erau cele mai performante masini.Oricum,ramane un mister de ce s-au retras...banii mi-e greu sa cred ca erau o problema pentru cel mare producator auto mondial.ei n-au pilotii care trebuie,bani si masini aveau.pacat,ar fi facut o figura foarte frumoasa,in mod sigur echipa de primele 5 locuri.
Ultimele comentarii
180 in total