E clar ca au observat cam toti lucrurile astea,tot pentru toti sunt si conditiile si problemele de trafic sau de uzura,insa...cu parere de rau pentru Ferrari in cazul asta...degeaba castiga la o oprire aprox. 1 sec fata de restul daca in cursa,de obicei,pierd 0,5-1 sec pe tur fata de lider(i).Piulita aia pe care o desfac si o strang cu atata rapiditate la oprire,ar trebui sa se invarta constant mai rapid si in cursa,pe circuit :) ! Despre uzura...nici eu nu cred ca au idee cand si in ce conditii pot continua sau schimba cat mai optim,e problema tuturor,loterie...deocamdata ?!
Eu personal....nu mi pun nici speranta macar,doar daca nu va avea un monopost foarte performant fata de restul,dar asa...si Marinescu al nostru ar face curse fabuloase,fara al supra sau subestima pe Mihai ! Nu subestimez nici un pilot,ma rog,insa am vazut in anii astia ca pilotul conteaza atat de putin incat 90-95% din pilotii aflati in aceasta competitie ar putea castiga campionatul,repet,in conditiile in care restul echipelor nu gasesc setarile,trucurile sau chiar modul de a trisa regulamentul... ;-)
In mod normal,fara incidente sau accidente stupide,nu ar trebuii sa fie o problema pentru McLaren,indiferent de pilot sau locul de pe grila,ma refer la orice loc in primii 10 ...ma gandesc ca pot realiza fara probleme asta... ;-) !?
Cum am sris si alt post,totul se schimba de la an la an,unele echipele domina mai mult sau mai putin clar campionatul,sunt ani cu echipe consacrate la conducere,ani cu echipe "noi" care reusesc performante la care nu se astepta nimeni... .Asta e frumos,vis...ce si cum vor reactiona cand incepe totul sa regreseze?Nu e neaparet o vina sau o greseala,pur si simplu altii au reusit sa construiasca o "masina" mai buna,mai performanta.Lor le e greu sa piarda,toti sunt cu ochii pe ei,toti asteapta raspunsul,performanta.Stiti ca asa a apus si Ferrari,zic de ei pt ca sunt cei ce au dominat o perioada buna si a fost in perioada recenta,toti o cam stim.Va aduceti aminte ce greu le era,si cate sperante ca "data viitoare" o sa fie mult mai bine,sau "a fost un accident,cursa urmatoare baronul rosu o sa i lase pe toti in urma cu un tur...." S au lamurit ca altii sunt in top,au spart gasca,si au performat fiecare in alta parte sau in alte domenii.Acum e greu pentru Red Bull,sper sa ramana aproapiati ca si performanta,sa nu scape cineva in clar castigator,parca ne am saturat de asta...nu?
Daca muncesc,o sa se vada,sper ca au gasit sau au inteles ce "lipseste" monopostului.In ceea ce priveste echipa sau brand ul Ferrari...nu imi fac griji,au rezistat 20 de ani de la un titlu la altul,poate va venii vremea sa domine iar,asa cum s a intamplat cu toate echipele mari la un moment dat... .Parerea mea e ca trebuie sa existe o echipa cu adevarat pentru a performa,acum nu pare a exista acolo o echipa omogenizata,defapt e greu sa faci asta in conditiile in care schimbarile sunt dese si in masa,cel putin la nivel de tehnicieni-ingineri,putine echipe au reusit in decursul anilor,vom vedea daca pot revenii,macar pentru performanta,daca nu pentru unul din titluri...
Ultimele comentarii
154 in total