Obiectivul il stiu doar ei,eu pot spune ca nu au nici o sansa la titlul constructorilor,pentru asta trebuie neaparat sa punctezi constant cu ambii piloti,iar la ei...nu are rost sa intru in detalii,sunt destui care scriu despre "performantele" colegului de echipa al lui Alonso,la piloti dupa cum am vazut,nu poti pronostica nici macar podiumul din cursa.Deci care este sau sunt obiectivele?Sa termine constant in primii 3-4 in fiecare cursa (ma refer la Alonso)?Nu ar fi rau pentru ei,sunt curios la Monaco,cu toate ca probapil o sa fie o procesiune sau,un record de interventii a Safety Car-ului ?! ;)
Incearca si ei noi componente,posibil si defect de fabricatie,proiectare...dar sincer,ma indoiesc ;) ! Gustul e dulce cand castigi si tot castigi,si amar cand incepi sa mai si pierzi si sa nu ti mai fie asa usor... Sper sa nu se apuce Horner sa ne tot citeze din anii trecuti sau sa i tot dea cu punctele din clasament k nu au nici o sansa sa ramana acolo cu clasari de genul asta.P.S. Lotus e pe creasta valului in momentul asta,chiar si fara victoria lui Maldonado,sunt rapizi si constanti in cursa,iar sa reusesti sa fi constant ca si timpi pe toata perioada cursei...e ceva sa ai o forma buna si sa fi egal sau peste oricare ca si timp,cu aceeasi uzura a pneului.
Dupa schimburile de pneuri,Alonso a reusit sa se apropie f mult de Maldonado,a lasat impresia ca il va depasii relativ usor.Mie mi a lasat impresia ca a asteptat in spatele lui in speranta ca o sa si termine gumele mai repede si o sa i fie mai usor.Nu s a intamplat asa,dinpotriva...personal cred ca daca trecea in fata lui,putea sa isi pastreze pozitia chiar daca avea pneurile ceva mai uzate,e un circuit pe care putini pot depasii cu usurinta.Repet,impresia asta am avut o cand era aproape de el si asteptam atacul de la un tur la altul,pare ca a asteptat si cand au realizat ca asteptau degeaba i au dat "verde" de la boxe,cam tarziu insa.In legatura cu ce fac pe traseu pilotii intarziati...e o poveste veche,acum au si putine tururi pentru a recupera zecimile minus provocate de intarziati pt ca se uzeaza extrem de repede guma...trebuie folosita si dozata ca la farmacie :) !
Daca proiectul asta are iar termenul de finalizare peste 20 de ani...posibil sa nu mai apuc sa-i vad in lupta directa pentru titlu,se pregatesc ca o echipa de la noi,de 10 ani pentru o importanta competitie la fotbal :))) ! Totusi,sper sa si gaseasca,regaseasca performanta macar de la anul,si sa speram ca regulamentul asta sa ramana cat mai...batut in cuie pe termen relativ lung,cu ce au facut si fac cu acest regulament,numai economie nu se poate numii !
Putin pe langa subiect poate...pentru mine e "incitant" clasamentul in ceea ce priveste "motoristul" primilor 3-4 in ultimile doua curse,fara "micile" incidente ar fi fost si mai bine aliniati,sa fie doar diferenta de temperatura,sau au inceput "joaca" cu regulamentul?Nu vreau sa par lovit de teoria conspiratiei,insa,probabil ca e greu sa lasi la voia intamplarii atatia bani potentiali si si mai multi investiti,posibil sa reuseasca unii "setarile" motor-caroserie,(ma refer in special la nenorocirea aia de evacuare care a ajuns sa domine performanta in detrimentul motorului,de parca e mai important ce elimini,nu ce mananci :))) !!!),si poate ca se pot ocolii partial termenii regulamentului in cursa,sau sunt la limita,oricum,sunt multe "butoane"sau "planuri B" transmise de la boxe,poate la deruta ?! Ca in viata,unii pot fi mai egali decat altii,dar parca unii "zboara" la sfarsitul cursei fara a mai avea probleme cu uzura pneurilor,lasand deoparte combustibilul putin sau "conservarea" cauciucurilor...ati vazut ca ajung la sfarsit cu ele ferfelita,toti ;-) ! E doar o parere,poate nefondata,asa mi a atras mie atentia clasamentul privit strict la motorizari......
Ultimele comentarii
154 in total