Eu astept ca Raikkonen sa aibe o cursa fara probleme pentru a-mi face o parere despre potentialul cat mai real al Ferrari...nu imi fac sperante prea mari pentru o lupta directa cu Mercedes,dar nu este nici exclus...cu conditia sa dezvolte suficient de rapid...daca mai au atata potential de dezvoltare incat se apropie si mai mult de ei !?
Ciudat,spun ca sunt ok la start,dar acolo sunt multe variabile si nu intotdeauna pot avea castig de cauza,sanse mari sa acroseze sau sa fie acrosati.La fel in virajele rapide,pot fi ok,dar un circuit nu e compus doar de viraje rapide,dovada ca in prima cursa nu au avut nici o sansa sa se apropie de cei din fata!In schimb au probleme cu viteza pe liniile drepte si stabilitatea pe franare,cel putin...!
Facand o gluma dureroasa,acest monopost,in acest moment,are cea mai buna performanta cand...sta pe loc !!!???
Vor fi multe contestatii,suntem abia la inceput !Legat de acest caz...posibil ca argumentul sa fie celebrul :"componenta sau componente cu rol aerodinamic care nu au voie sa se afle in miscare sau sa poata fi deplasat(e) mai mult de.....",am incercat sa reproduc franturi din memorie legate de unele contestatii din trecut,ceva ce suna muuuult mai tehnic si intortochiat in regulament :))) !Poate sunt portite…probabil ?!
Nu toate solutiile care sunt diferite sau "altfel" decat ale celorlanti au ca si efect,un rezultat determinant.In ultimii ani la RBR nu iesea in evidenta ceva radical diferit constructiv,(vizual),cu toate astea....am vazut ce diferente au inregistrat (plecand de la premiza ca au fost in legalitate)!As spune ca solutiile total diferite sau "inovatoare",cel putin cele vizibile,au avut o rata a succesului destul de scazuta,in primele lor aplicatii,poate chiar sezoane...s-a demonsrat asta pe parcursul anilor: DRS,dublu DRS,F-duct…etc.Vedem...sunt multe necunoscute,complexitatea este atat de mare si raprtul de potrivire a tuturor componentelor atat de fragil,incat prevad schimbari continue si dramatice ale monoposturilor,chiar si pana la jumatatea sezonului 2014 !Personal prefer 3 chiar 4 echipe care sa poata concura pentru castigarea fiecarei curse din anul acesta,si nu numai,prefer un "nou inceput"...o "era" mai spectaculoasa a F1,asta incluzand si rolul mult mai determinant al pilotului la castigarea curselor...sperante,dorinte... nu mai este asa mult si incet,incet ne formam o parere,opinie...ca si cei direct implicati de altfel :) !
Rabdare...cine spune ca asa vor arata in primele teste,si cine garanteaza ca asa vor ramane la prima,primele curse ?!Una peste alta,parerea mea ca sunt mai aspectuase decat in ultimii 2-3 ani,parca e ceva mai rafinat,cu toare ca nu asta au cautat inginerii ;) !
Ultimele comentarii
154 in total