Sunt un suporter al lui Alonso (de fapt e singrul pilot care stie de toate), dar si eu sunt suparat de modul cum a fost rezolvata iesirea de la boxe a lui Alonso. Trebuia penalizat cu 20 secunde (decizia s-a luat dupa cursa si asta era pedeapsa corecta).
Si mai corect ar fi sa se scoata toate aberatiile din regulament (cu depasiri pe afara, cu pilotul care nu are voie sa se apere). Regulamentul actual e facut ca pentru tenismani sau sahisti, nu pentru piloti.
Cat despre Massa, sa nu comentam, principalul vinovat este el pentru ca a acceptat de cand a venit la Ferrari sa fie doar vioara a 2-a. S-a multumit sa primeasca bani, fara sa comenteze; nici acum nu ar fi comentat daca nu ar fi fost inlocuit.
Foarte slab Alonso ieir in calificari, dar dincolo de asta pe mine ma ingrijoreaza mult mai mult masina Ferrari. Daca Alonso termina in primii zece, automat eliminata din Q3 era cealalta masina Ferrari ceea ce inseamna ca Ferrari a ajuns pe locul 5-6 ca echipa, un lucru pe care nu l-am vazut de cand ma uit eu la formula 1 (si am aproape 20 ani de cand ma uit)
O fi masina de locul 8, dar talentul unui pilot poate duce ca locul pe grila sa nu fie 8.
Nu imi place ca dupa ce a pierdut orice sansa la titlu, Alonso se comporta ca un pilot de duzina.
Daca ar fi fost un pilot de duzina atunci era de inteles, dar cum stiu ca nu e, atunci consider ca merita sa fie puternic criticat (in primul rand de cei care cred in talentul sau).
cosmine, acum nu mai conteaza cum
la inceput de sezon existau premisele unui sezon competitional foarte disputat; au venit apoi testele ilegale de la mercedes si schimbarea pneurilor ptr ca red-bull nu performau pe ele; asa ca s-a dus naibii competitia
Ultimele comentarii
47 in total