Porsche e interesata de o intoarcere in F1, nu neaparat ca echipa intreaga si numai ca motorist eventual - http://www.autobild.de/artikel/le-mans-nach-porsche-sieg-11761475.html
VAG e in perioada in care e obligat sa se dezica de diesel si isi muta diviziile sport Audi si Porsche in alta zona, evident electrificata puternic.
F1 e interesant pentru ca e hibrid.
La ultima intalnire a motoristilor F1 a participat inclusiv Porsche - http://insideracing.com/index.php/formula-1/item/1195-interest-increasing-as-more-manufacturers-attend-f1-engine-meeting
Cred ca multi iau drept exemplu si esecul Honda si de aici Ross Brawn are ceva de facut, cum sa mentina Honda dar sa si aduca alti motoristi in F1 pentru ca regina curselor devine tot mai sterila.
S-a mai umblat pe la mici detalii ce tin de spectacol in afara pistei dar pe circuit e plictiseala si pace.
Elon Musk e un geniu - fondator PayPal, SpaceX, SolarCity, Tesla.
Nu stiu pe nimeni in viata sa fi atins atatea obiective cu impact major in stiinta, cercetare si asupra omenirii.
Daca ne uitam si in alta directie e trist sa vezi ca numai 6 piloti sunt in acelasi tur Sauber fiind chiar la +2 tururi si Alonso si el la aproape +1tur.
Desi monoposturile sunt evident mai rapide ca anii anteriori limitarile de unitati impun curse si strategii de conservare. Pracitc intr-o cursa fascinant e momentul startului, pit-ul si cate o eventuala sicanare soldata cu SC sau VSC. In rest avem mai putine depasiri ca anul trecut.
Trebuie uniformizate anumite aspecte pentru a mai egaliza monoposturile in special unde cercetarea si evolutia nu se poate transpune in productia de serie. Aici vad ca exemplu aerodinamica si sasiul.
Am inteles ca sunt echipe interesate ca Aston Martin, Porsche care si-au manifestat intentia de a intra in F1 doar daca se vor limita anumite aspecte. F1 la liber poate fi sac fara fund si nu-si permit decat 2-3 echipe.
Din tot ce a fost F1 vreodata a mai ramas sunetul motoarelor si acela doar un ragusit in 6 pistoane.
Mlute echipe se duc catre Formula E unde dezvoltarea electricelor chiar se poate transpune in productia de serie. Deja sunt Renault, Audi, Mahindra etc si urmeaza Porsche, Mercedes si BMW. Ferrari au anuntat ca vin ori cu Maserati ori Alfa Romeo. Placut e ca in FE nu castiga mereu acelasi pilot sau echipa.
Ultimele comentarii
38 in total