O cursa ca acceleratul de Vaslui. Au schimbat doua vagoane intr-o halta si pace.
Sa-ti dicteze invingatorul un VSC sau pitstopul mi se pare jalnic pt F1.
Adio racing!
Wellcome management!
Cum era si firesc. Ar fi fost o rusine sa nu avem nimic motorsport pe posturile romanesti.
Chiar daca pentru locul 1 poate deveni plictisitor faptul ca avem McLaren cu o liga mai sus, Hass tot acolo, poate ca incurca itele celor de la Mercedes , Ferrari si RB tocmai sa avem si noi spectacol.
Ma deprima gandul ca voi auzi de foarte multe ori "management". Cele 3 motoare pe sezon isi vor spune cuvantul.
Nu stiu de ce dar urmatoarele norme de poluare, sa zicem incepand cu Euro7, cred ca vor include si factorul hibrid.
Nu cred ca urmatorul deceniu ne va aduce multe masini electrice pentru ca pur si simplu nu exista infrastructura iar tehnologia nu e matura dpdv al costurilor. Inca traim perioada romantata a automobilului electric. Hibridul e ceva mai palpabil dar tot scump ramane.
Motoare proiectate recent e clar ca vor fi exploatate cel putin 2 generatii. De ex. VAG abia a introdus 1.5TSI. Nu-l va inlocui prea curand.
Cat de curand apare Euro 6c/6d care va aduce filtrul de particule pe benzinare. Dieselurile nu vor mai face fata exigentelor dar vor fi sub 2 conditii: suprataxate, DPF si mai agresiv.
1. Hamilton e campion anul acesta si muncit si pe bune.
Reteta a fost completa: echipa buna, strategie buna, pilot bun consistent calm cerebral. Nu-mi aduc aminte anul acesta de vreo gafa mare la Mercedes.
Hamilton e cu atat mai valoros cu cat aceeasi masina pe mana lui Bottas vedeti ce rezultate produce.
2. Vettel a pierdut si pe mana lui si pe mana echipei si campionatul si cursa. Pur si simplu nu e si daca nu e nici n-ai de unde cere. Asta e limita lor in 2017.
3. Sa nu mai aud fraza cu Mercedes toaca gumele si Ferrari le conserva. E a nu stiu cata oara cand Mercedes merg la pas si Hamilton avea rezerve in caz ca era pus sub presiune.
... nici ca Ferrari au alt ritm de cursa fata de calificari ori ca per total Ferrari e o masina mai cu coarne. Dupa vacanta de vara Ferrari sunt mai slabi ca Red Bull.
4. Max e sarea si piperul in 2017. Cat de tembel e uneori compenseaza prin talent de racer. Fara doar si poate va fi campion mondial cu masina potrivita.
Aveti o curiozitate Lewis vs Max pe aceeasi masina ? :D Eu da.
Imi doresc sa vad mai multe curse la nivelul celor de la Austin.
Ultimele comentarii
38 in total