Acest Arnaud Deboeuf cu siguranta nu are pic de respect fata de el insusi, cu atat mai putin fata de semenii lui. Cred ca, fiecare dintre noi decide daca si ce cumpara in functie de nevoie si posibilitati. Produsele marcii Dacia a grupului Renault reprezinta extrema opusa a produselor oferite sub sigla rombului, daca vreti un contrast, tinand cont de pozitia pe piata auto a constructorului francez, aflata sub Mercedes Benz, marca data drept exemplu in acest interviu.
Cu parere de rau scriu ca acest site care candva satisfacea pofta de informatie a pasionatilor domeniului auto, a ajuns un soi de ziar online de scandal prin introducerea forumului si prin tolerarea acestor indivizi care din lipsa de activitati utile, polueaza inversunati articolele, cu exprimarea lor greoaie si agramata, neconstientizand ca nivelul de cultura redus nu poate fi mascat cu cateva fraze copiate dintr-o sursa sau sustinand opinii ce nu le apartin.
Aviz utilizatorilor gen Carlos.
Numai bine.
Le recomand celor care sustin inversunati aceasta masina revolutionara sa se documenteze despre costurile aferente utilizarii acestei solutii de mobilitate:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
Tinand cont ca peste jumatate din populatia de pe glob traieste in mediul urban, din care un procent mare in blocuri, as vrea sa aflu o solutie prin care vom putea incarca aceste masini cu energie "regenerabila" si atat de ieftina (34 kWh la 160 km) incat pentru consumator sa reprezinte o alegere mai convenabila decat un motor termic, lasand la o parte dezavantajul unei distante relativ mici parcurse cu un "plin" si al disconfortului creat de incarcarile dese.
Ultimele comentarii
5 in total