Nu se va fura curent! E suficient ca Tesla sa ativeze chargeru numa in prezenta (GPS) unui auto eligibil. In schimb pot fi vandalizate... Traiasca BGS si ceilalti.
Clientii modelelor de 60kW, care nu se mai fabrica, trebuiau sa plateasca 2000$ (echiv. a circa 47mii km) la achizitie sau 2500$ dupa livrare pt. alimentari gratis.
Din pacate pt. romani noi doar vom putea admira aceste statii, din aceleasi motive pt. care 99% din cititori conducem modele ieftine raportat la preturi de Tesla.
Pt. cocosii cu masini de 25mii: exact, si voi conduceti masini ieftine.
Astept cu nerabdare ca Musk sa-si cheme prin Model W modelul P1xxD-ul din garaj... Poate ca nu se va intampla prea curand, dar merita asteptarea. Atunci nemtzii vor privi neputinciosi iar invidia lor va genera un BMW mai performant ca astea doua pe care le lauda toate publicatiile azi, care va iesi peste alti 3 ani...
A vazut cineva un crash test cu Lamborghini Venom? Nu? A, probabil ca se asteapta un moment cheie ca sa le ridice actiunile, sigur!!! Asta presupune ca s-au construit 5 bucati, s-au vandut 4 bucati la cate 3mil.€ fiecare inainte de a incepe sa se toarne in mulaje blocul lor motor, iar al 5-lea va aparea intr-un crash test in 2016, moment prielnic pentru cresterea actiunilor VAG.
Crash testul de fata a presupus 3 masini impecabile, foarte costisitoare, si este facut optional, probabil pe banii producatorului. Sa ma corecteze cineva daca am gresit, va rog.
Eu apreciez Tesla Model S 90% din ce este el. N-am spus 100% pentru ca nu sunt fanul display-urilor din cockpit. Mie-mi plac cockpiturile de masini sport europene (ca sa nu zic direct Ferrari). Da, stiu, nu este intentionata in segmentul sport, spunea lumea pe alta stire cu Model S, insa le bate la curul gol pe multe la plecarea de pe loc si este, probabil, comparabila la manevrabilitate. Sa-mi faca si mie placerea cineva sa vad un tur de pista intre Model S si orice altceva, cu linii drepte cat mai scurte daca se poate.
@all: Nu va mai certati pe forum!!!
Mi-am amintit ca la electrice se declara consumul tot in litri%, asa le cer normele probabil, si atunci nu are cum sa consume 0litri% in modul electric.
Daca fac cateva calcule cu preturile din Germania (energy.eu) rezulta un consum in modul electric de 2.4litri% (1.7€/litru si 0.26€/kWh --> 1litru=6.54kWh cu un consum de 15.8kWh% estimat). Pentru Romania, acelasi calcul imi da 1.3litri%, iar pentru SUA 1.9litri%.
Bateria are 7.2kWh si parcurge cu ea 35km, deci rezulta un consum de 20.6kWh% sau un consum de 3.1litri% in Germania, 1.7litri% in Romania si 2.5litri% in SUA...
Acum, ori bateria e mai mica, ori motorul electric este extrem de ineficient comparativ cu cel de la Tesla, pentru ca estimarea mea de 15.8kWh% se baza pe consumul declarat de Tesla de 17.7kWh% (masina fiind mai grea).
Ultimele comentarii
25 in total