Mai schimbati placa, lasa-ti-l pe saracu om în pace, care a patit ce-a patit din neatentie si naivitate. Cum credeti ca se simte familia acestuia cand citeste despre progresu omenirii pe seama nenorocirii lor. Eu unu m-as kk pe mine de frică la fiecare gest de corectie al masinii inspre contrasens. Dar omu a prins prea multă încredere în tranzistori, fără să aibe cunostinta de numarul insuficient al acestora. Ma repet, nu e frumos să faceţi în continuare referire la el.
@wtf: Se pare ca legislatia americană le permite rularea cu soft "beta". Poate-s mai proști ca noi, sau poate că nu. Din pacate radarul din dotare este limitat intenționat, altfel s-ar opri masina la fiecare panou indicator aflat relativ in calea ei, solutia au gasit-o puţin mai târziu, vezi mai jos. Știați ca dupa accidentul respectiv MobileEye a comentat si Tesla a renuntat la ei? Imediat dupa accident tesla a dublat senzorii si camerele de pe toate masinile produse dupa, a dublat raza senzorilor, a schimbat procesorul cu unul nVidia de 4 ori mai capabil iar in decembrie a scos softul 2.0 care e tot "beta", si legislația tot îi lasă. Așa că @wtf, ce-ar fi să ieși din anonimat și să te documentezi? Intr-adevăr știrea nu este așa de știre, ca e practicată de vreo 5 ani, cel puţin, probabil titlul trebuia să scoată în evidență faptul ca nhtsa vrea să schimbe radical regulile jocului, in trend cu tehnica.
@vlad: tu ţii cu ursu'? Până acum au dublat productia unor modele ff scumpe. De acum încolo vor tripla, sperăm, productia unui model de 2.5 ori mai ieftin. Dar practica ne omoară. Bine ca exista cerere. Poate împrumuta nshpe zeci de roboți ff mari și încă 2 matrite d-alea cele mai mari de pe continent. Apuca-te de reciclat doze ca să aibe ăștia din ce plasmui mashinutza ta.
Le doresc succes. Unde-s cei care au criticat Tesla la aparitia P100DL: că ce risipă se mai face pe R&D pt acceleratii inutil de mari în loc să scoată M3ul mai repede dle?
@marius: de ce zbieri? Înca auzim bine, nu ne-am hodorogit.
Ultimele comentarii
25 in total