daca vrei sa vorbesti si mai corect ai putea spune ca "automobilele" sau "autovehiculele" in loc de "masinile" si "pneuri" sau "anvelope" in loc de "cauciucuri".....
cauciucul e materie prima din care se fac mai multe produse iar masinile sunt alea care fac treaba sa mearga :))
orice ar fi actiunea lituanianului e impresionanta, cu sa fara ajutorul celor de la Dacia-Renault. intrati si cititi povestea direct de pe site-ul lui. e scris pe botul masinii. Oricum raman la parerea ca este o actiune de publicitate sponsorizata de Dacia Renault. Omu e redactorul sef al publicatiei AutoBild Lituania. Din asta traieste, spaga de la companiile auto. Daca e asa cum povesteste el, acelasi drum mergea facut cu oricare masina de pe piata (hai sa zicem ca cu siguranta cu oricare alta cu garda la sol mai mare sau egala cu cea de la Sandero Stepway).
bai, voi sunteti siguri ca a durat doar 11 zile? am observat si eu in poze ca masina are placute de inmatriculare diferite. unele rosii in zonele inzapezite si unele normale in zonele uscate. si nu-mi spuneti sa si-a luat numere de inmatriculare provizorii in Rusia ca doar a petrecut in jur de 6 zile pe acolo. oricum dubioasa povestea.
si mai sunt curios cine l-a sponsorizat. printre stickere, furnizorul de pneuri are alocat cel mai mare spatiu. in concluzie a pompat cei mai multi bani. omu spune ca a schimbat doar pneurile in rusia. cine a platit benzina? Dacia? pana acum Dacia-Renault pare sa fie cel mai mare beneficiar de publicitate.
O fi mers cu uleiul din fabrica 16.000 km?
cam la asa ceva o sa se ajunga, 3 modele diferite dintr-o clasa vandute sub 20 de branduri la nivel global. probabil volkswagen va fi producatorul unuia dintre modele. deja vand un model sub 4 marci diferite. imaginati-va brandul doar ca un nivel de echipare: skoda pentru saraci, volkswagen pentru marea masa, audi premium si seat.... probabil pentru nehotaratii dintre low-cost si marcile de masa sau pentru cei care se vor altfel... "exclusivistii" (probabil asta e cea mai potrivita incadrare a brandului, cu tot cu ghilimele) iar ceea ce numim noi nivel de echipare este doar o variatiune locala a modelului. toate grupurile incearca sau au incercat aceeasi schema. VAG pare a fi cel mai complet. Ford a schimbat tactica de curand. vinde toate brandurile si creste propria marca la nivel global.
Ultimele comentarii
25 in total