• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @kimi: nimic nu greu la aerodinamica. Trebuie doar sa gasesti o forma la sasiu unde aerul cu care se intalneste pe linii drepte la viteze mari sa nu incetineasca monopostul, iar in curbe sa il apese destul de tare cat sa aiba aderenta cauciucurile pentru viteze de curbe mai mari. Chestii legate de forta centrifuga si centripeta, maruntisuri din astea. In rest nimic greu la aerodinamica.
    Ferrari îşi recunoaşte slăbiciunile: "Avem deficit major la aerodinamică, nu facem promisiuni pentru 2017"
  • Stie Ferrari de ce il tot curteaza pe Newey... Din pacate acesta nu va fi disponibil pentru ei. Este multumit cu RedBull si nu vrea sa se mute in Italia. Totusi schimbarile sunt mari, iar resursele Ferrari sunt si mai mari. Mi-as dori o competitie in care Ferrari si RBR sa fie mult mai apropiate de Mercedes. Poate gaseste McLaren iepurele prin joben.... desi iepurele ala după atata timp si inca nu e infometat, nu vrea sa iasa....
    Ferrari îşi recunoaşte slăbiciunile: "Avem deficit major la aerodinamică, nu facem promisiuni pentru 2017"
  • GabiJugaru: asa este, nu stiu sa fie anuntat asa ceva, este doar o ipoteza. Acolo se mai invart niste bani intre McLaren si Mercedes inainte de a se elibera Alonso. Dar... Sunt curios cum va reactiona Hamilton la aceasta ipoteza, sigur nu ii va conveni. O alta ipoteza este ca Wehrlein sa fie promovat un an pentru ca apoi Alonso sa fie liber de contract. Oricum teoriile sunt multe si presa face stirii de senzatie, respectiv presiuni in alte cazuri. Oricum, nu cred ca Mercedes are de ce sa se grabeasca sa anunte ceva.
    Se reface cuplul de la McLaren din 2007? Mercedes ia în considerare recrutarea lui Alonso drept coechipier pentru Hamilton
  • Cata grija duce Toto Wolf pentru celelalte echipe.... cam opus cu politica Mercedes de pana acum. De principiu Mercedes are nevoie de un pilot puternic, abil atat pe pista in urse cat si sa ajute la ajustarea si dezvoltarea tehnicii noi de anul viitor. Hamilton are nevoie de un iepure care sa nu il deranjeze pentru un nou titlu. Sunt destul de multe conflicte in interiorul Mercedes deja. Parerea mea: Wehrlein poate fi o varianta intrucat este deja pilot de teste la echipa si are ceva experienta in curse, desi este o varianta de termen lung, anul viitor mai putin. Alonso este inca un pilot puternic si o varianta buna, dar are 35 de ani, deci poate 2017-2018? Vettel nu va plecat de la Ferrari, desi este si el o varianta buna. Hulkenberg si Grosjean mai sunt variante viabile. In schimb niciuna din aceste variante nu le vad bine ca si coechipieri cu Hamilton.
    Vettel se exclude din cursa pentru înlocuirea lui Rosberg: "Ar trebui să fie clar că am contract cu Ferrari"
  • Pe de alta parte, retragerea lui Rosberg aduce o provocare interesanta pentru Mercedes de a gasi un pilot pentru anul 2017. De principiu pilotii de top cam sunt contractati, dar asta nu ar fi problema principala. Dar oare pe cine ar inghiti Hamilton, intrucat este de stiut ca nu suporta parteneriate cu nimeni (exceptie Button care este un domn si cu care nu ai sanse sa te certi, si nu era in jurul castigului). Indiferent cine vine, sansele mari sunt ca iar sa inceapa scandalurile.... Numai Rosberg stie ce a avut de tras pe tema asta, pe langa ce s-a facut public...
    Șoc în Formula 1: Nico Rosberg își anunță retragerea la doar 5 zile de la primul său titlu de campion mondial
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău