Renault nu a fost nici anii trecuti cea mai puternica motorizare, dar anul acesta este cam mult prea in urma fata de titulatura de cea mai titrata, si fata de banii care se vehicula ca ii cere, fiind pe departe cea mai scumpa din furnizori.
Dar, daca ne uitam un pic la anii trecuti, niciodata RBR nu statea bine la inceputul anului si apoi a revenit mai mult sau mai putin spectaculos. Mercedes are un avantaj puternic, dar sa nu uitam ca Newey inca nu si-a spus ultimul cuvant. Desi la acest handicap de putere, si la restrictiile existente, nu stiu ce inventivitate aerodinamica va introduce. Oricum, ar fi bine ca Mercedes, RBR si Ferrari sa se lupte cot la cot dealungul cursei si sa nu mai fie aceste trenulete lente la distanta pentru conservarea a tot in afara de nervii pilotilor.
se pare ca au vrut o schimbare in regulament, au schimbat o mare parte din marele circ, dau au comis o mare eroare. Din dominatia Redbull, datorita ingeniozitatii lui Newey care a fructificat regulamentele cel mai bine, am nimerit intr-o dominatie Mercedes, ceea ce ar fi ok cu un singur cusur: interzicerea dezvoltarii motoarelor pana in 2020. Adica teoretic com avea curse extrem de plictisitoare de acum incolo. Si mai exista o mare insustitie. Honda sta si se uita din umbra la solutii, si dezvolta puternic pentru la anul, iar ceilalti sunt obligati sa stea pe loc cu dezvoltatul.
Ar trebui redefinit despre ce e vorba in cursele auto: indemanarea pilotului? Ingeniozitatea constructorilor de masini, includ aici motoare si sasiu? Ingeniozitatea unui constructor de cauciucuri care umple inca pista de resturi? Care din acestea ar trebui omorate? Eu spun niciunul.
Da, sunt costuri, in orice dezvoltare, dar... vrem concurs de strafuri sau curse la clasa regina a automobilismului?
Pentru care ati scris mai sus, amintiti-va ca unde redbull s-a implicat in sporturi, a cam iesit succes. Nu pentru ca au noroc ci pentru ca lucreaza cu oameni capabili.
Admir Ferrari pentru ceea ce este, dar am si un vot de blam pentru ei, intrucat au cea mai lunga experienta in F1, cele mai mari facilitati, buget nelimitat pentru F1, avand fabrica in spate, si totusi in continuare nu se bat pentru locul 1, nu au cel mai puternic motor de pe grila.
Cat despre Renault, de asemeni un mic vot de blam, intrucat este cel mai titrat constructor din F1, cu pe de parte cel mai scumpa unitate de propulsie furnizata, si totusi cea mai slaba?
Suntem la inceputul unei noi ere in F1 si urmeaza sa vedem totusi cum evolueaza evenimentele, eu sunt convins ca vor mai fi surprize anul acesta.
Veste buna pentru noi. Baimareanul Alexandru (Sanyi) Dobai este un prieten al sporturilor pe 4 roti si o enciclopedie in materie si un vesnic entizuast care este comentator care te poate aduce in atmosfera fierbinte a unei curse Formula 1. Cu toate că anii trecuti am avut parte de comentatori buni, totusi am preferat alte canale straine de Romania pentru curse. Anul acesta, in acest tandem, probabil voi opta pentru comentariul lui Alex si Berti.
asa este littlefoot
Dar nu inteleg de ce s-ar da mai multa valoare unor curse in defavoarea altor curse. Ar fi de 2 ori mai valoroasa din USA decat Monaco sau Monza?
Ultimele comentarii
403 in total