"şase echipe fac abuz de poziţie dominantă prin impunerea unor reguli fără a exista un acord unanim" ? Eu sustin contrariul, adica nu exista un acord unanim pentru introducerea unei reguli inexistente la momentul actual cu privire la un buget maxim. Cam ciudata interpretarea juridica a echipelor mici.
Pe de alta parte, ar trebui sa fie o lupta pentru a creste echipele mici, nu pentru a reduce echipele mari. Restrictiile reduc incet incet clasa regina a automobilismului la nivelul curselor de masini de serie....
La lotus tot citim ca totul este ok, ca vor fi in frunte, si ca este cea mai tare echipa. Dar in acelasi timp pleaca oameni importanti pentru ca nu sunt platiti, lipsesc de la primele teste si orice declara inca mai trag ponoasele acelei absente, monopostul numai nu vrea sa functioneze corespunzator.... acum nici rolul unui sef de echipa nu mai este necesar.
Sunt probleme mari acolo cel putin financiare, chiar daca incearca ei sa acopere foarte bine acest fapt.
Totul ok, dar exista o conjunctura de regulament care avantajeaza clar honda si nu e ok: Pe nevazute, total secretos, Renault, Ferrari si Mercedes au dezvoltat motoarele, iar din momentul in care totul este la vedere, dezvoltarea ulterioara este interzisa. Cu exceptia Honda care are un intreg an la dispozitie sa introduca ce vrea el pe motor fara nicio restrictie, avand toate detaliile celorlalti constructori. Iar apoi pana in 2020 totul va ramane fara posibilitate de dezvoltare. Nu mi se pare fair play!
Ferrari chiar nu mai are nicio scuza pentru situatia in care este....
Are 2 campioni mondiali, a angajat pe cine a vrut, are cele mai bune facilitati, are cea mai mare vechime in F1, chiar nu stiu ce nu are.
S-au scuzat ani de zile ca f1 este despre aerodinamica si ei nu pot aplica asta in masinile de serie, dar nici macar cand s-a dat sansa de a dezvolta un motor nou, au al doilea sau al treilea motor ca si putere?
Ultimele comentarii
403 in total