Eu o consider o veste foarte buna. titluri cu 4 echipe si o persoana pe care orice echipa o vrea la conducere, reprezinta un gir care merita oferit. Ross Brawn este un om care este dedicat sportului cu motor, si un vizionar puternic. Bernie era un lider cu mana de fier, dar care a fost dominat de cursa pentru bani probabil dictata de CVC Capital, pe de alta parte a cam pierdut contactul cu latura sportiva, motorsportul, atentia lui fiind captata din ce in ce mai mult de latura financiara, de profit cat mai rapid. Nu pot sa il condamn, F1 a rezistat mult ani in diferite ere politice si financiare, cu foarte multe provocari, dar atat fanii F1 cat si lumea interioara F1 isi doresc altceva decat directia in care a luat-o acest sport.
Ross Brawn nu are o sarcina usoara, intrucat are de infruntat multe provocari. Echipele mici sunt foarte inventive, dar in pericol de deces financiar, echipele mari sunt frustrate pentru ca au calusul in gura pentru dezvoltarea libera, contractele preferentiale produc si mai mari dezechilibre, si in aceasta aura avem un regulament sportiv care nu poate fi schimbat brusc, dar care este in multe directii chiar ilar. Cred insa ca Ross Brawn are atat caracterul necesar, cat si aptitudinile tehnice cat sa aduca o schimbare pozitiva.
Ramane sa vedem, dar eu am incredere ca vin vremuri mai bune.
Gabi, daca se ridica interdictiile de aparare a pilotului, ar fi un lucru bun, si daca cauciucurile ar rezista mai multe ture in folosire maxima, atunci am vedea spectacol. In conditiile in care poti adaca 3-4 curbe si apoi trebuie sa mentii 2.1 secunde sa nu strici anvelopa, ca apoi sa sper ca la boxe sa faci ceva....
Adica sa vedem ce o ghicit Pirelli pentru anul asta.
@lol: asa este, asa am spus despre Honda, dar sa nu uitam ca suntem niste spectatori, outsideri. Ceea ce am spus despre Honda, ceea ce spun acum, sunt simple presupuneri personale, pe baza unor fapte care ajung la noi pe cai publice. Evident ca daca nu se confirma, nu inseamna ca eu sau JugaruGabi (care de altfel are de comentarii foarte la obiect) suntem incompetenti, ci ca teoriile noastre nu s-au confirmat. Sunt doar puncte de vedere care se discuta :)
An nou, proiecte noi, dar si regulament nou.
Mercedes este in loja cu monopostul, a inceput din timp sa faca unul nou, cu resurse destule, avand deja o solutie puternica a anilor trecuti.
Ferrari are o problema, a dezvoltat monopostul sub noul regulament in conditiile de reorganizare interna a echipei. Adica probabil au fost multe momente in care tu termini ceea ce eu am gandit si el a inceput sa faca. Sa vedem totusi rezultatul.
RBR aerodinamic sigur creste, iar motorul este reconstruit, nu doar modificat cel existent, deci ar trebui sa fie mai aproape de Mercedes.
Honda a reconstruit motorul de la zero si el, asa ca s-ar putea sa nu mai fie "GP2....GP2...." ci sa se mai apropie de elita. Aerodinamic nu imi pot inchipui in ce stadiu este McLaren.
Williams sper ca a rezolvat problemele financiare, ca de descurcat s-ar descurca bine daca ar avea cu ce. Oricum Pady Lowe este un mare castig, dar evident nu pentru ianuarie ca proaspat (re)venit. Si mai e problema pilotilor. Un rookie si un post nesigur in conditiile in care trebuie implementata o tehnologie pe un regulament nou, construit pe buget mic .... Parca nu o sa concureze cu Mercedes inca.
In rest... toti dezvolta si spera.
Apropo, de Manor stiti ceva? Am inteles ca au conceptul gata, dar nu pot intra in construirea monopostului, fiind in proceduri de faliment. Limita ar fi 20 ianuarie de a gasi un finantator, sau .... nu.
Ultimele comentarii
403 in total