Din pacate Formula 1 in sine, a devenit strict o afacere si nu prea mai are de a face cu sportul. CVC Capital si Bernie urmaresc scopul financiar peste orice alte interese mai altruiste.
Desi parerea mea este ca sunt foarte multi fani ai sporturilor cu motor, care in momentula acesta si-au pierdut interesul fata de noul concept existent. Poate ca o schimbare de conceptie, indreptata mai spre sport, daca nu ar fi privit totul strict contabil, s-ar mai slabi ceva suruburi si ar aparea din nou frumusetea sportului cu motor, ar creste numarul fanilor activi si evident ar creste pe termen mediu si lung si latura financiara.
De principiu franele ar veni dupa 2-3-4 ture in spatele SC, deci alea nu se supraincalzesc, poate motoarele, desi mergand la relanti nu se supraincing, dar inca nu am aflat detaliile complete la procedura, asa ca hai sa nu ne pripim. Cu atat mai mult exista insa problema cauciucurilor uzate, care pot provoca probleme mari. Daca te prinde pe locul 1 inainte de schimb si pe locul 2-6 tocmai imediat dupa schimb, atunci dupa restart poti ajunge foarte usor in mijloc de pluton sau in spate.
@bernie: apreciem ca ne impartasesti din experienta ta personala la competitiile pe circuit.
Sincer, Hamilton este inca destul de plin de sine.... ceea ce nu este caracteristic unui campion mondial integru.
Rosberg a avut nesansa sa fie in umbra unei echipe fara pretentii la titlu. Acum este sansa lui.
Dintre cei doi eu inclin spre Rosberg, care pana acum dovedeste.
jumbo nu e ferrarist :)
pe de alta parte, startul poate avantaja orice pilot complet. Un pilot mediocru cu o masina buna poate ajunge in varful plutonului, dar daca de exemplu nu a ajuns maturitatea necesara ca pilot, probabil un restart il va scoate de acolo si sa recunoastem pe buna dreptate. Daca rezista, bravo lui.
Sincer eu vreau din nou curse auto, adica piloti "infometati", lasati sa se desfasoare, sa atace sa se apere liberi, inovatii tehnice libere, care evident apoi se pot regasi pe masinile de pe strada.
Pentru asta sunt eu fan!
"Draga Hamilton, in curba 3 cu setarile xyz masina mea este usor subviratoare si din motivul asta acolo tu esti mai rapid cu 0.03 secunde si ai sansa sa ma depasesti la iesirea din curba. In rest problema ta este ca abordezi cu 3 grade mai tarziu curba 8 unde eu te ajung din urma daca folosesc butoanele de pe volan"
Cum ar suna o chestie asta intre doi piloti pretendenti la titlul de campion mondial de F1?
Absolut normal sa taca. Din punctul meu de vedere, informatiile ar trebui sa curga intr-un singur sens de la pilot catre echipa tehnica de dezvoltare si atat, in niciun caz catre celalalt pilot sau inginerii acestuia.
Ultimele comentarii
403 in total