cu motor mercedes si agresivitatea lui, Hamilton va intra in top 10 fara probleme, chiar daca Hungaroring este un circuit mai lent. Deja cu un start bun poate avansa cateva locuri bune.
Hai sa spunem ca acea componenta reprezenta un risc de securitate si trebuia schimbat. Probabil asta va fi explicatia.
Ce ma mira totusi, ca Brembo este o firma top renumita.
Chiar nu inteleg ce s-a intamplat ca dupa 2 ture sa "explodeze" acel disc !
La fel urla anii trecuti ca nu e logic ca o echipa (RBR) sa fie peste celelalte, ca strica sportul. Acum nu mai striga, cand nu este doar o superioritate oarecare fata de ceilalti, ci Mercedes este in alta liga si asta este asigurata pentru cativa ani.
Safety car inseamna probleme care fac nesigur traseul si necesita mult timp interventia comisarilor pe traseu.
Monopostul nu era pe trasa ideala, si nu era accidentat, dezmembrat, a fost eliminat de pe traseu urgent. Nu spun ca nu a fost o decizie un pic riscanta, dar in niciun caz nu face parte din nicio conspiratie.
Apropo de Ferrari ca spuneati mai devreme ca nu mai vb de ei, si de Alonso care are un mare ghinion.
Alonso a ajuns la echipa de vis cu cei mai multi fani pe glob, cu cea mai mare vechime in F1, se simte bine acolo, doar ca a ajuns la Ferrari intr-o perioada total nepotrivita... Pur si simplu Ferrari nu este in stare sa construiasca un monopost care sa castige. La fel, doar ca mult mai rau era epoca Berger si Alesi, care au ajuns la Ferrari cu sperante, dar monoposturile cu nr 27 si 28 intrau in obscuritate. Apoi a venit echipa Schumacher - Jean Todt - Ross Brawn care a creat acel dream team pentru Ferrari. Acestia au plecat, a venit Raikkonen sa culeaga la un punct un titlu de campion cu 6 curse castigate, la limita in fata pilotilor McLaren unde era plin scandal monstru intre Alonso si Hamilton.
Alonso a venit la Ferrari pentru a deveni din nou campion mondial exact intr-o perioada in care RBR a ajuns la apogeul muncii depuse de la preluarea Jaguar in 2005, practic imbatabili in formula noului dream team Newey-Vettel-Horner-Mateschitz.
Marea speranta era anul 2014 cand tot monopostul se crea de la zero cu un nou motor liber la inovatii si monopost cu un nou regulament. Practic era sansa Ferrari de a deveni din nou liderul F1, avand la dispozitie aproape orice a vrut: pilot, ingineri, buget nelimitat, infrastructura, pista de incercari, etc. Da, exista limite, dar cu un contabil bun pot fi ocolite. Nesansa este ca din nou Ferrari a dat gres. A fabricat un motor relativ slab, dar macar fiabil, si un monopost ciudat la aspect si departe de a avea performantele dorite.
Iata ca Alonso care a devenit un pilot integru pe pista si in afara ei, un pilot care mi-a castigat respectul, are ghionionul de a sta din nou in umbra plutonului de varf de mijloc fara sansa de a lupta pentru locul 1, sa nu mai vorbim de titlul de campion. Si din cauza regulamentului repede cu Ferrari nu prea o sa aiba multe sanse. Poate cu Honda care anul acesta dezvolta liber ce si cum doreste....
Ultimele comentarii
403 in total