Fara o comparatie intre personaje pentru ca nu e cazul... mai degraba cu referire la Scuderie:
Citind articolul si luand in considerare prestatia de anul acesta al Ferrari, mi-am adus aminte de o replica interesanta din filmul Rush, cand Lauda se opreste din primul test cu noua si faimoasa echipa Ferrari. Se potriveste perfect situatiei actuale a Ferrari....
Rosberg este stresat asta e clar. Este titlul mult visat in joc intr-o conjunctura favorabila, dar toti sunt pe capul lui si parca manevrele josnice psihologice ale lui Hamilton dau roade.
Da, Hamilton are probleme in continuare cu declaratiile si cu comportamentul. Dupa cursa sa intorci si sa stai express cu spatele la Rosberg? Cam lipsa de bun simt...
Aveti dreptate. Stiu ca o sa primesc voturi negative la greu, dar hai sa vedem un pic de istorie scurta:
In primul lui an s-a certat cu Alonso de a ramas in istorie.
Kovalainen nu era o amenintare la adresa lui deloc, iar Button stie sa inghita mult mai multe decat orice om normal si oricum nu avea performante apropiate lui Hamilton, deci stia sa aplaneze iesirile lui Hamilton.
Dar cand aparea o problema Inca nu l-am vazut pe Hamilton sa o prelucreze cu o maturitate caracteristica unui campion mondial, mai degraba sare ca un copil rasfatat caruia nu ii dai jucaria. Poate ca retineti declaratia "Poate pentru ca sunt negru!", sau cand era deturat si s-a bagat in lupta celor din frunte, sau cand urla ca nu poate sa il depaseasca pe Schumacher in Italia, etc.
Anul acesta pana acum nu retin sa fi sarit Rosberg vreodata, dar Hamilton permanent are o problema.
Nu contest aptitudinile lui Hamilton pe un tur sau de depasire, sau oricare altele de moment, dar per total inca nu dovedeste maturitatea unui campion si drept urmare este la 29 de puncte in urma, intr-un campionat pe care teoretic ar trebui sa il domine.
Revenind la incidentul de cursa Rosberg - Hamilton, am tot revazut secventa, dar in continuare nu consider vreun vinovat. Rosberg a pastrat pozitia fiind pe traiectorie exterioara, urmand sa intre pe interiorul curbei, Hamilton intrand pe pozitie exterioara. Hamilton a virat spre interiorul curbei pentru ca asta iti dicteaza sangele ce te duce spre traiectoria ideala nepasandu-i de rosberg care era pe interior, si care prea tarziu a remarcat manevra.
Conform manevrei lui, sunt sigur ca Rosberg a considerat pe moment ca Hamilton va pastra latimea unei masini pe interior ca sa evite coliziunea, ceea ce nu s-a intamplat, si nu a mai avut timp de franare sau evitare. Intr-o lupta pentru titlu nu mi se pare o problema ce s-a intamplat, nu vad un vinovat in incident.
Daca sunt reale informatiile de la inceputul sezonului cu privire la preturile motoarelor, de principiu Renault ar trebui sa taca pe tema costurilor suplimentare, in conditiile in care cerea 24 mil pentru motor, iar ferrari si mercedes 16 mil si 18mil. Cel putin asa retin preturile...
Sa ceri bine peste si sa furnizezi cel mai slab motor ....
Nu il simpatizez deloc pe Kimi, este mult prea egocentric si neadaptabil. Dar calitatile lui de pilot exista, este rapid, stie sa scoata performante peste limite atunci cand toata atmosfera concnrsului de imprejurari este ceea ce el vrea. Doar ca subconstientul lui nu vrea sa se adapteze la conditii diferite. Cred ca atata tot.
Daca Ferrari reuseste sa ii creeze masina pe care el o vrea, atunci va fi din nou foarte rapid.
Ultimele comentarii
403 in total