18 monoposturi din care 8 au probleme de fiabilitate, si asta inainte de a incepe cursa. nice....
Vettel poate lua o decizie corecta sa nu ia parte la calificari. Cu motor Renault poate obtine un loc 5-7, plus 10 locuri este aproape de locul 18. Daca pleaca din pitlane poate seta monopostul pentru cursa si nu pentru calificari+cursa, plus parca regulamentul spune ca scapa pe cursele urmatoare de penalizari. Deci nu este o strategie neaparat proasta.
Si mie mi se par solutiile bune.
Fata de suma maxima pe care producatorii ar putea-o solicita, nu cred ca ar fi acceptata usor, dar si cheltuielile de cercetare ar trebui intinse in timp... mai ales ca din cate am inteles se marseaza cu ele minim pana in 2020.
Pe de o parte este de laudat ca isi stie aprecia si apara valoarea, pe de alta parte.... nu el trebuie sa afirme asta ci cei care aleg pilotii pentru locurile disponibile.
Ultimele comentarii
403 in total