Interesant va fi in orice caz. Nu am incredere in Raikkonen ca va face ceva mai mult pe la Ferrari, iar Vettel este acum cu o imagine antitetica un pic, adica a avut cu siguranta o mare contributie alaturi de Newey la monopostul care a dominat 4 ani campionatul, dar pe de alta parte, anul acesta a fost evidentiat de o totala inadaptare plusate de ghinioane. Renault a dat-o in bara cu motorul, dar nici Ferrari nu e prea roz la acest capitol, deci ca motor din lac in put. Dar oricum un aer proaspat poate fi de bun augur, asa ca sa vedem ce va fi. Eu unul sunt curios si increzator!
Da, si in momentul in care Bernie a permis introducerea noilor motoare, putea sa impuna un pret maximal de dublul celor atunci actuale, ceea ce era sa spunem 10 mil, si se rezolva problema. Nu au decat sa recupereze in timp investitiile facute in dezvoltare, nu din primul an.
Pe de alta parte, mai este o chestie cu pretul pe motoare, Echipele mici garantat nu primesc aceeasi specificatie de motoare ca si cele de uzina, dar platesc cu atat mai mult si astfel nu au sanse de prim plutin decat prin miracole dar sprijina financiar primele linii de start. . Oare gresesc?
De principiu, Vettel a primit al patrulea sasiu anul acesta, deci productia a fost de 5-6 monoposturi? inseamna ca 3 nu ar trebui sa fie irealizabil, mai ales ca nu trebuie dezvoltare, decat productie. Nu minimalizez totusi efortul suplimentar....
Dar as prefera 10 echipe cu doua monoposturi, decat doua echipe cu 10 monoposturi.
De principiu intre sub 15 ani si peste 70 de ani mai este o mica categorie de oameni care par a fi interesati de Formula 1, poate ca reprezentam o felie prea mica de procente...
Dar citind articolul.... chiar sa fi ajuns Formula 1 sa fie doar un spot publicitar de tampoane ?
Pai.... ar trebui sa parcurga parca 300 km intr-un monopost, plus alte conditii si matanii catre Zeul Bernie, ca sa primeasca superlicenta, apoi cei 45.000 de euro... parca lipseste cel putin un zero sau doua ca sa participe echipa la competitie.... In rest ar fi o senzatie interesanta ca o femeie sa ia startul in cursa. I-ar cam "lua fata" cum se spune, lui Susie Wolf, dar ar prinde bine sportului. Doar sa nu joace biliard la start ca si Grosjean acum cativa ani....
Ultimele comentarii
403 in total