De principiu optimismul este ingredientul de baza cand vrei sa castigi.
Campionatul se joaca intre Vettel şi Hamilton, in caz exceptional Bottas.
Toti trei vor sa castige, si cel care o va face, va castiga prin putere si dezvoltare nu prin ordine secrete de echipa si alte razboaie psiho, cum s-a intamplat in parte anii trecuti. Exceptie face Bottas care ar trebui sa invinga si Hamiltonul din afara circuitului, pe langa pilotul Hamilton de pe circuit. Apropo, respect pentru Ham ca i-a cedat inapoi locul lui Bottas in Ungaria.
Campionatul este echilibrat si spectaculos si noi asta ne dorim. Sa castige cel mai bun pachet pilot-echipa, ca nu se mai pune problema de individualism...
Citeam comentariile de mai sus, si sincer nu ar trebui blamat Coulthard cum o fac unii. Adevarat, articolul este gresit, Coulthard nu a fost campion niciodata in F1, desi a fost in curse inferioare. Totusi sa nu uitam ca a fost pilot de F1 timp de 15 ani. Un pilot mediocru nu primeste contract atata timp. Pe de alta parte, a fi campion mondial nu tine doar de tine, esti doar un element, clar definitoriu, dar parte dintr-un pachet. Pilot+strateg+sasiu+motorizare+... . De exemplu Alonso se zbate sa intre in puncte.
Inseamna ca e un pilot slab? Poate unui din, daca nu cel mai experimentat si rapid pilot pe grila, de asemeni respectat.
Deci meritele lui Coulthard ar trebui privite in ansamblu si nu minimizate pentru ca nu are in spate un titlu de campion. Din punctul meu de vedere merita tot respectul.
Teoria este buna, dar si in trecut am citit asemenea proiecte nerealizate ulterior. Ok, atunci nenea Bernie sarea cu dreptul nasului si fugeau toti. Poate Ross Brawn va gestiona altfel situatia.
Cert este ca mai multi constructori, mai mare spectacol, dar fara ingradiri. Lasa-i sa concureze si inoveze!
Pe de alta parte, nu stiu in ce masura poti limita bugete, in conditiile in care nu ai niciun control asupra ce se intampla in spatele portilor in fabrici. Daca la Sauber mai poate exista control, la Ferrari sau Mercedes nu ai nicio sansa sa limitezi.
De principiu cel mai bun ajutor al lui Hamilton pentru titlu se dovedeste a fi totusi Kimi. Il blocheaza pe Vettel, nu ii permite depasirea cand e pe strategie diferita, nu il ataca pe Hamilton cand e cazul, etc.
Mercedes este inca prea rapid in calificari, si asta e o problema mare pentru Vettel. Daca mai ratezi si startul ca in Austria si nimeresti in spatele mai lentului Verstappen, gata cursa.
Sunt curios de Ungaria, unde Hamilton inca nu a obtinut pole position, si este un circuit tehnic, nu atat de putere.
De principiu parerile sunt impartite. Siguranta trebuie sa primeze, pentru ca pierderea vieti umane nu trebuie sa fie de luat in calcul. Vezi Senna, Schumacher, etc. Pe de alta parte, arata cum arata, dar acel Halo actual propus, este deranjant pentru piloti, creeaza unghiuri moarte si un disconfort major. Practic ai o bara drept in fata ta, aproape, care trebuie sa o ocolesti cu privirea la 300kmh in depasiri.
La fel acel parbriz de plastic care da o aparare pilotului, dar orice material indoit nu mai este transparent perfect, creaza efect de distorsionare, care la fel nu este acceptabil cand vorbim de necesitate de control si reactii de nivelul F1. Aceste masuri nu sunt potrivite, trebuie gasita alta solutie...
Ultimele comentarii
403 in total