Da, dar dupa 37 de ani nu sunt in stare sa creeze un motor care sa fie macar cat ceilalti doi constructori de motoare. Evident ca Redbull este nemultumita. Nici inainte de aceasta noua epoca Renault nu furmiza cea mai mare putere, dar era pe acolo, si cu aerodinamica lui Newey erau in frunte. Acum nu mai este posibil cu nicio aerodinamica sa aiba vre sansa, pentru ca deficitul este imens. Practic alta liga.
Cert este ca exista o ruptura acolo intre Rbr si Renault care se adanceste. Renault a gresit cu acest motor, iar regulamentul nu permite schimbari inca ani buni, iar RBR nu inghite asta.
Sa vedem ce urmeaza
Aici Sauber a gresit. Avea un contract valabil si a mai semnat doua contracte. Practic s-a pus singur in situatia de a da 2 scaune pentru trei .... piloti. Inteleg problemele financiare, dar trebuia rezolvata problema cu Van de Garde inainte de sfarsitul anului 2014. Astfel poat isi gasea si el un loc la alta echipa si nu mai putea ridica pretentii financiare. Dar in conditiile create de Sauber, nu ma mira situatia in care este.
@ferr1: regulamentul se refera la pilot si nu la echipa. Ricciardo are inregistrat pentru anul acesta primul motor, si cel de al doilea. Primul s-a defectat, asa ca teroetic el are deja o unitate epuizata, indiferent cate unitati mai are echipa in pod sau la pilotul vecin.
Hai sa nu dam cu pietre prematur. Au facut un motor nou nout nerulat pe pista, si, din cate afirma ei, "tehnologii noi in zone neexplorate". E normal pe undeva sa puste cate ceva ici colo. Pentru asta sunt testele.
SIncer este o prostie ca nu sunt lasati sa testeze cand vor ei. Ok, probleme financiare, dar sportul este totusi un mare banc de probe. Cursele ar fi mai interesante cu mai multe posibilitati de teste. Dar s-a povestit pe tema asta mult deja.
Datele din teste sunt interesante, dar nu sunt rezultate de curse. Cred ca undeva prin Bahrain sau Spania o sa aflam cine cum sta.
Ultimele comentarii
403 in total