De aceeasi parere cu MKS
Deci dupa o perioada de glorie datorata atat fiabilitatii si nu superioritatii motorului Renault, deci mai mult inventivitatii lui Newey, vine Renault cu un motor cu un minus de 70 de cai fata de Mercedes, si -50 fata de Ferrari. Se poate intampla. Anul urmator Ferrari recupereaza purernic, iar Renault vine evolutia de la -70 la -100 cai, si de vina este RBR ca cere un motor cu care sa aiba sanse. Sau de fapt de vina este Ricciardo care cu -70 cai a castigat cateva curse totusi si nu a dovedit ca este pilot bun.
Eu simt o mica panica la Renault, chiar nu prea au habar in ce directie sa o mai ia sa reduca diferenta fata de Ferrari si Mercedes. A ramas si fara clienti in afara de RBR si TR care sunt extrem de frustrati si ei, si pe termen lung garantat nu vor tolera situatia. Poate vor veni cu propriul motor, dar atunci daca Renault nu vrea sa se retraga.... cui vor vinde motoarele subperformante?
Chiar ar fi ok mai multi producatori, sa fie si acolo competitie un pic. Dar sunt curios cum se vor stabili limite atunci pentru cauciucuri :D, ca sa nu ajungem iar cu pneuri supersoft ce rezista un weekend intreg.
Dar Rbr vrea sa vanda academia sa? Toro Rosso este pepiniera in care sa isi permita testarea pilotilor care sa acceada la RBR in caz ca se iveste un loc liber plus este un loc si de pentru eventuale negocieri fara a atinge echipa de varf. Varianta asta a functionat pana acum si... cu exceptia acestei generatii a motorului Renault .... nu s-a schimbat nimic.
Consider ca daca se iveste o solutie pentru a remedia deficitul de putere si fiabilitate a motorului, varianta RBR poate functiona ca si pana acum fara probleme.
De riecare data cand a existat un avantaj , s-a modificat regulamentul. Eleroane duble, etc. Poate se aplica si in cazul asta ceva pentru ca incet incet reiteram era senna-prost.
Button este destul de "batran" si experimentat cat sa fie obiectiv si nu inflacarat de moment. Ok, trebuie sa faca declaratii pozitive pentru a pastra avantul, dar aici este un pic mai mult. Sa vedem daca si cand se adeveresc aceste predictii.
Ultimele comentarii
403 in total