De principiu el a ales sa concedieze echipele de manageri succesiv. Asta ii da si un avantaj, intrucat ca "mironosita" nu poate fi pus la zid in cadrul negocierilor, asa ca Mercedes a avut probabil niste momente mai grele in cadrul negocierilor, dar daca Ham a ales asa, atunci nu prea e ok sa se planga ca este "dureros" sa citesti contracte in limbaj juridic. Oricum a fost mai rezervat in aceste declaratii decat de obicei.
din pacate sau din fericire nu poti compara piloti din diferite ere a automobilismului. Permanent trebuie sa scoti perfectiunea din monopost pe pista, dar daca Jim Clark nu avea probleme de electronica, dar avea probleme de fiabilitate, inovatii unice ce trebuiau controlate te miri cum, si ca stabilitate, conducea totusi o bucata de metal pe o partie de gheata, Azi stabilitatea si siguranta sunt mari si automatizate, in schimb ai la butoane si setari la greu.
Noi, din afara, vedem doar monoposturi care trec rapid, dar ceea ce simte si traieste pilotul, este ceva total total altceva.
@Alex: Newey a dovedit nu doar prin RBR ci cu mai multe echipe incepand din epoci mult apuse cand abia existau butoane pe volan, si a creat masina campionana in toate etapele pana azi.
Ferrari a spart gheata din mai multe puncte de vedere, dar sunt si ei constienti ca Mercedes este inca in avantaj.
Problema o vad la Mercedes care a declarat si a sustinut multe chestii anul trecut si anul acesta, pe care le va incalca. De exemplu a impus obligativitatea strategiilor identice pentru cei doi piloti, ceea ce a si fost incalcat deja.
mai ales daca mercedes il sacrifica din nou....
De la scandalul acela cu Hamilton cand s-au ciocnit, ceva nu mai functioneaza la Rosberg. Sunt curios ce anume s-a intamplat acolo de l-a marcat asa tare.
De fapt ce treaba are Hamilton cu monopostul altei echipe decat a lui?
Normal ca nu a primit un raspuns. Sau trebuia sa primeasca detalii despre o eventuala noua inovatie care a avut un mic defect?
Ultimele comentarii
403 in total