Probabil James Allison este responsabil pentru aceasta crestere la Ferrari, in schimb Renault este in continuare o problema. Ok, de fiecare data cand a fost o schimbare in regulament, renault a fost prinsa cu probleme, pe care le-a rezolvat ulterior si a revenit in forta. Sunt curios cat va dura pana gaseste pistoanele potrivite, sau ce mai e pe acolo... a trecut un an si inca nimic nu a gasit sa reduca distanta fata de ceilalti...
Cam asa s-a exprimat si fata de Vettel anterior, dar apoi cand Vettel l-a batut s-a comportat execrabil, a intors spatele in anticamera podiumului, bufnea, etc.
Ce e la Mercedes si de ce ordinele de echipa sunt pentru Ham.... nu cred ca o sa aflam
Mircea o sa mai vada rosu in fata ochilor, pentru ca Ferrari este pe linie ascendenta, iar Mercedes inca nu stie sa gestioneze situatii de criza. Singurul clar capabil care a si demonstrat-o a fost Ross Brawn care pescuieste pe undeva, plecat fiind de la Mercedes tocmai din cauza politicii de acolo. Oricum, deja Rosberg a fost sacrificat anul acesta nu doar o data, asa ca ordinele de echipa deja se aplica.
De principiu Mateschitz este om de afaceri si gandirea lui este foarte logica si nu pot sa il condamn. A crescut 2 echipe bune de F1, iar din cauza regulamentului si a situatiei generale din F1, actual niciuna din ele nu este competitiva. Renault nu prea poate dezvolta mare lucru pentru ca regulamentul este inghetat dinainte ca motoarele sa fie efectiv in contact cu asfaltul, Ferrari si Mercedes sunt concurenta, iar alti constructori nu sunt interesati sa intre in F1 .... in legea lui Bernie.
O previziune pesimista dar posibila: RBR si TR se retrage, Force India, Lotus, Sauber, Manor raman fara bani, si ar ramane Ferrari McLaren si Mercedes, poate Williams, deci 8 monoposturi pe pista. Sunt curios cate circuite mai platesc sume enorme ca taxe si spectatori bilete de intrare, in conditiile astea.
Ultimele comentarii
403 in total