De prinicipiu il consider pe Ham din nou un ipocrit si sa si motivez:
Despre ferrari si vettel a spus la fel recent, ca ar fi bine sa fie in frunte ca merita, ca apoi cand peste cateva zile a fost batut de ei, a strigat la inginerul sau de curse, a bufnit deja iesind din monopost, a intors spatele celorlalti in anticamera premierii, etc.
Daca genul acesta de declaratie venea de la un Alonso, Vettel, Rosberg, sau Massa, oameni integri, ar fi fost de laudat, dar de la Ham este doar un show off de publicitate in contextul caracterului sau.
Nu inteleg daca poti mari eficienta unui motor acum de ce sa amani, in conditiile in care secretele tale raman ale tale, iar concurenta oricum o sa dea maximum in primul moment in care poate. Asa ca acel va conta mai mult in a doua jumatate a sezonului nu isi are justificarea. Mai bine culegi acum toate punctele ca in a doua jumatate de sezon sa stai in loja.
Despre Honda nu cred ca poate cineva sa spuna o parere reala. Inca nu e copt motorul ala ca sa aiba un verdict. Spre finalul sezonului poate vom avea o vaga parere. Anul viitor poate da ceva, dar peste 2 ani deja putem lansa criticile.
Intr-o vreme se vehicula o competitie paralela cu F1, adica practic cam aceeasi cursa dar fara bernie.Poate nu ar fi rau sa se reia ideea asta.
Avem cel mai titrat constructor... renault. si nu avem mare premiu in franta. Avem poate cel mai renumit circuit, nurburring, avem Mercedes, emblema germaniei, avem campioni germani, si nu avem mare premiu in Germania,
Cea mai veche si omniprezenta echipa in istoria F1, echipa italiana Ferrari, cu cel mai mare numar de fani pe glob, si nu o sa mai avem competitie in Italia.
Avem in schimb un regulament in care pilotii nu prea mai au voie sa piloteze decat in regim de taxi fara limita de viteze, dar cu cauciucuri subtiri ca prezervativul ieftin, dupa 2 ture bune e uzat si risca sa puste, incet incet trebuie sa semnalizeze depasirile si cel din fata trebuie sa nu mareasca viteza de deplasare, avem o competitie de varf a automobilismului in care inovatiile sunt interzise, dar mai mult si dezvoltarea motoarelor care a fost inghetata inainte de a vedea lumina zilei.
Avem in schimb taxe exorbitante in ciuda faptului ca echipele au restrictii mari la sponsori, si in ciuda faptului ca inca mai exista criza economica si biletele de circuite trebuie sa scoata profitul lui bernie de dinaintea crizei.
si asa mai departe...
Deci echipa creata si gestionata de Arrivabene si Allison functioneaza molto bene, iar aerul si entuziasmul lui Vettel este benefic.
Cat despre Raikkonen ar fi cazul sa vedem imbunatatiri fata de anii trecuti in activitatea de pe pista. De foarte multa vreme apare permanent un motiv din caza caruia .... Atat la Lotus cat si la Ferrari anul trecut ceva nu era in regula cu monopostul, iar Alonso si Vettel erau bine peste el. Daca remediaza acele "neajunsuri" atunci poate fi un castig pentru Ferrari pentru ca stie sa fie rapid uneori, dar daca monopostul are probleme in continuare pentru el, atunci poate un alt pilot poate gestiona mai bine situatia. Un Hulkenberg de exemplu, sau un Nasr.
Un Hulkenberg ar fi mult mai ok decat Raikkonen. Raikkonen este mult prea individualist in ceea ce face .... desi a redus drastic din comportamentul lui de cand a venit la Ferrari (probabil contractual a fost apostrofat) totusi rezultatele lasa mult de dorit. Anul acesta e mai bine, dar totusi ceva nu se imbina intre si monopost(uri).
Ultimele comentarii
403 in total