Mclaren este inca in teste ca sa uneasca mai multe elemente. Vezi anul trecut cum aratau majoritatea monoposturilor cu tot felul de comportamente ciudate si surprize. Anul acesta, mai ales prima jumatate de sezon, McLaren are amnistie de la injurii. De la anul vom vedea ....
Curios insa ca Manor, adica Marussia asa cum figureaza pe tabele, inca persista, desi e cu 5 secunde in urma. Oare cat o sa mai tina?
acum ar trebui sa fiu carcotas şi sa intreb ce se intampla cu strategia identica impusa pentru cei doi piloti Mercedes? ok ok interesul echipei, etc, dar....
Daca se ajunge ca in Abu Dhabi sa nu fie decis titlul la constructori in favoarea Mercedes, atunci va fi extraordinar pentru noi, dar vot de blam pentru Mercedes la ce masina si suprematie si-au asigurat prin blocarea asta a regulamentului de dezvoltare. Cat priveste pilotii, m-as mira ca Raikkonen sa aiba sanse, avand in vedere si rezultatele anilor trecuti, unde in afara de poate 2-4 sclipiri, in rest permanent a intervenit ceva. Vettel este foarte motivat, si Ferrari este pe val, asa ca poate strica ploile Mercedes, dar... sa vedem.
Eu sustin ca este un pilot puternic, dar e pus in umbra lui Ham prin politica Mercedes. Daca va reusi sa iasa din acest cerc vicios in care a intrat, atunci poate lupta cu Hamilton oricand, daca nu, atunci nu cred ca va mai ramane mult timp la Mercedes, invins fiind de propria neincredere in sine, indiferent de cat de multi i-o provoaca in jurul lui.
Hai sa transformam "Formula 1" in "Formula Cheap One" in care doar 1 max doua echipe pot avea avantaje, care platesc direct la Bernie dreptul de autor pe anul respectiv, restul sa ia motoare de serie aleator alese de pe banda din fabrica de catre omul lui Bernie. Cauciucurile trebuie sa fie second hand pe 13 pentru restu si pe 18 pentru cele 1-2 echipe cu dreptul de autor. Telemetria se va face cu porumbel calator pe linia de start sosire hranit moderat si ala. In boxe vor fi doar 2 mecanici, etc.
Ultimele comentarii
403 in total