Dealungtul anilor au fost multe cazuri in care charlie whiting a anuntat anterior cursei ca in curba x si y nu se tolereaza depasirea limitelor pistei, drept urmare au fost anulate tururile cronometrate in calificari, etc. Acela era un caz justificat.
In acest caz, il apar pe Max, intrucat nu au fost anuntate asemenea criterii si nu s-a tinut cont de asta in multe cazuri incepand de la calificari.
Max a taiat curba, dar practic un pic peste limita, dinamic nu stiu cu cat schimba sa mearga un pic mai larg sa fie pe linia alba, in schimb cu siguranta ca risca impactul cu Kimi.
Deci cu toate ca oficialii isi fac bine de tot treaba, cred ca de data asta s-au pripit, fiind presati de inceperea premierii.
Daca regulile jocului sunt comune pentru toata lumea, si in cadrul limitelor poti sa misti liber, poate atrage si pe altii. Hai sa vedem situatia azi: Ferrari si Mercedes se bat pentru locul 1, mai e RBR care mai intervine din cand in cand in jocuri, si restul care nu conteaza, intrucat cheltuielile nu permit dezvoltarea monopostului, iar motoarele performante provin de la Ferrari si Mercedes, care nu va accepta concurenta. Renault si Honda nu conteaza.
Ce ne dorim: sa fie mai multi furnizori de motoare la nivele apropiate ca si performanta, ca echipele sa poata fi mai apropiate in performante. Ne dorim ca aerodinamica sa permita depasiri din manevrele pilotilor si nu doar din putere si DRS pe linie dreapta. Poate atunci vom revedea intensitatea luptelor din anii 70-80 cu schimbari de lider de mai multe ori pe tur, etc.
Vor aduce schimbarile propuse asta? Nu stiu, dar vom vedea foarte curand reactia altor furnizori de motoare.
@kimi: poti sa ne spui totusi care ar fi fost rolul sabotajului? Daca luam strict punctul de vedere al rolului de pilot nr. 2 pe care in starea actuala a campionatului il are, avea masina cu care sa castige in fata lui hamilton si astfel il ajuta in punctaj pe Vettel. Sau ai alta parere?
Citeam comentariile de mai sus, de principiu cine poate raspunde la frazele ce incep cu "Daca...." este cel putin profet. Nimeni nu poate sti, deci acuzele si condamnarile in aceste situatii sunt cam nedrepte in orice directie ar fi ele. Pareri am si eu in functie de comportamentele anterioare.
Pe de alta parte situatia Hamilton - Bottas nu e asemanatoare cu Vettel - Raikkonen. Pana Raikkonen nu a iesit din calcul, l-a chiar blocat pe Vettel de cateva ori in cursa, fiind la egalitate in drepturi. La ora actuala, Raikkonen nu mai are nicio sansa, deci e normal sa devine om de echipa si sa il ajute pe Vettel. Massa si Barichello erau angajati ca si carne de tun din oficiu. Cu exceptia 2008.
Ham si Bot sunt amandoi in capacitatea de a castiga titlul. Sincer gestul lui Ham de a ceda locul inapoi m-a mirat, pentru ca nu il consideram capabil de corectitudine, dar este presupunerea mea dovedita a fi gresita si o recunosc. In schimb daca Ham are 2 abandonuri tehnice si Bottas ar fi sacrificat deja, atunci titlul se duce. Asa sunt doi pretendenti in cazul in care celalalt are probleme. Inca nu isi mananca unul altuia destule puncte cat sa fie probleme mari. Strategic, si a-l mentine pe Bottas in cursa, si de a-l sacrifica, sunt decizii sustinute de argumente solide.
Ultimele comentarii
403 in total