Mi se pare logic. Daca este deturat, inseamna ca este cu un tur mai lent decat liderul, adica dpdv fair play nu are ce interveni in situatia liderilor. Sa intervii in lupta pentru victorie este un drept pe care trebuie sa il castigi prin efort pricepere si strategie.
Marchione sustine ca Ferrari la egalitate de motoare ar surclasa Redbull prin aerodinamica.... cam curajoasa declaratie, in conditiile in care Renault nici pana acum nu era mai puternica decat Ferrari, doar foarte fiabila, in schimb RBR domina clar prin aerodinamica.
Parerea mea:
De principiu il inteleg. Are un temperament mai greu, egocentric, nu se adapteaza usor la schimbarile de regulament, dovada si prestatiile slabe de cand a revenit in F1. La Lotus mai facea ceva, dar apoi doar mici sclipiri de moment. Nicio alta echipa nu cred ca i-ar accepta salarul vs performantele pe care le demonstreaza de cativa ani. Potential si talent are, dar caracterul sau il impiedica sa se adapteze la actualele monoposturi pentru a fi performant din nou. Deci daca Ferrari nu il mai doreste, ceea ce ar fi o varianta logica, atunci clar nu prea il vad in alta echipa.
Hai sa pornit de la ipoteza ca de fiecare data cand a aparut o schimbare la motor, Renault s-a trezit mai tarziu ca si ceilalti, dar apoi a construit un motor cu care s-au putut obtine rezultate bune de tot. Poate totusi pentru la anul isi mai revine cu acest nou proiect.
Evident daca regulamentul permite cat de cat sa dezvolte ceva consistent si nu doar sa schimbe culoarea bujiilor...
Ultimele comentarii
403 in total