@kyro: deja becul ala ar cam sta aprins aproape permanent
ar fi ok mai multe opriri la boxe, dar alea 20 de ture sa poata sa meargala maxim, nu doar 1-2 ture si apoi trenulet lent la 2 secunde distanta
O alta regula partial buna, partial idioata, adica facuta de birocrati fara tangente cu sportul. Da, este o idee buna sa lasi pilotul sa se descurce cu pedalele, dar ce treaba ai cu ce comunica pilotul cu inginerul? Cenzura de prost gust. Incet incet pilotul va fi urmarit zi noapte, inclusiv in noaptea nuntii, cu cine si ce comunica si cu cine se antreneaza ....
Ce prostie.... lasa oamenii sa fie inventivi! nu cred ca scrie in regulament ca nu poti simula intrare la boxe... si este destul de greu de definit ca intr-adevar a fost o simulare sau o decizie pripita asupra careia s-a revenit ulterior...
dar... hai sa fim seriosi... la ce naiba sa limitezi asta?
Nu neaparat sunt de acord cu tine. Echipele testeaza si incearca permanent sa depaseasca limitele. Sunt sigur ca pe cele 3 circuite amintite ar fi cel putin o echipa care ar risca un supersoft pentu a obtine o performanta in plus. Echipele nu au in totalitate datele despre anvelope decat partial ce au primit de la Pirelli, plus ce au constata pe pielea proprie (da, sunt de acord cu tine ca sunt proaste si nu tin nici cat un prezervativ), dar producatorul are toate secretele marunte si stie exact care este limita acestora. Varianta cu plaja din care sa alegi mi se pare potrivita.
Ideea este buna, dar sa vedem sambata si duminica 2 trenulete la distante de 2-3 secunde pentru protejarea cauciucurilor nu cred ca va creste prea mult audienta. Acele cauciucuri mai durabile ar duce lupta mai la limita pe mai multe tururi, si parca nu ar mai fi o problema asa mare nici sunetul daca vezi totusi concurs si nu trenulet de agrement...
La fel în calificări. În conditiile in care ai 7 seturi pentru tot weekenduri, si un set tine 1-2 ture in calificări....
Ultimele comentarii
403 in total